سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مبارزه با دانه‌درشت‌های قاچاق در دستورکار ناجا/ درخواست از نمایندگان مجلس برای برطرف کردن خلأهای قانونی


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه دومین روز از بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران به شرفیابی فرماندهان در محضر مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در بحث قاچاق تأکید داشتند و فرمودند که ناجا و سایر دستگاه‌های مربوطه باید اقدامات لازم و مبارزه بی‌امان با قاچاق به خصوص با دانه‌درشت‌ها و سازمان‌یافته‌ها را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ناجا براساس تدبیر رهبری و وظایف خود در این عرصه اقداماتی انجام خواهد داد که در این راه نیاز به کمک دستگاه‌های ذیربط به خصوص قوه قضائیه است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به یکی از محورهای این همایش پرداخت و گفت: بحث مبارزه با قاچاق کالا با همکاری همه دستگاه‌ها و عزم و اراده ناجا و کمک مردم، یکی از محورهای مدنظر ناجاست.

وی در خصوص گفته‌های رئیس مجلس در خصوص 20 میلیارد دلار قاچاق اظهار داشت: بخش عمده‌ای از قاچاق کالا به صورت سازمان‌یافته وارد یا خارج می‌شود که مهم آن است که باید اشراف اطلاعاتی داشت و با همکاری قوه قضائیه، اقدامات قانونی و پیشگیرانه انجام داد؛ امسال خبرهای خوبی در این زمینه به مردم خواهد رسید.

سردار اشتری به دیدار خود با نمایندگان جدید مجلس پرداخت و تصریح کرد: دیروز در مجلس بین نمایندگان جدید بودم و امیدوارم باهماهنگی‌های صورت‌گرفته، خلأهای ناجا در بحث قانون برطرف شود.

وی در خصوص بحث قانون استخدامی ناجا اظهار داشت: قانون استخدامی ناجا موقت بود؛ اصلاحاتی لازم بود که در ناجا و ستاد کل آنها انجام شد و انشاالله برای ارائه به مجلس می‌رود که پس از تصویب، لازم‌الاجرا خواهد بود.

عالیترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: قانون قدیم استخدامی ناجا همچنان اجرا می‌شود، یک سال هم تمدید شده و مشکلی نداریم، اما امیدواریم قانون استخدامی جدید ناجا برای نیروی انتظامی راهگشا باشد.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص افزایش اسیدپاشی‌ها و نیاز به اصلاح قوانین موجود در این خصوص خاطرنشان کرد: ما این موارد را شناسایی کرده، برخورد لازم انجام شده و تحویل مقامات داده‌ایم؛ از قوه قضائیه درخواست داریم که احکام بازدارنده باشد و هزینه جرم بالا برود تا از افزایش آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درخواست های جالب مردم از نمایندگان مجلس