ویلیامز: اگر جوکوویچ دختر داشت، همین‌ حرف‌ها را می‌زد؟


سرنا ویلیامز از سخنان نواک جوکوویچ به شدت انتقاد کرد و گفت اگر او دختر هم داشته باشد، آیا باز هم این حرف‌ها را به زبان می‌آورد؟

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی پاسخ نواک جوکوویچ را داد. او پس از پایان مسابقات ایندین ولز گفته بود مردان باید بیشتر از زنان پول دریافت کنند.

ویلیامز در این باره گفت: فکر می کنم هر کسی می تواند نظر خاص خودش را داشته باشد اما اگر او یک دختر داشته باشد چه؟ او اکنون یک پسر دارد اما اگر در آینده صاحب دختر شود، به او خواهد گفت: پسر من بیشتر پول خواهد گرفت چون او یک مرد است! فکر می کنم او نتواند به خاطر جنسیت، درگیری میان فرزندانش به وجود آورد. مقایسه این‌چنینی، درست نیست.

تنیسور آمریکایی از نقش زنان در تاریخ تنیس دفاع کرد و افزود: قهرمانان زیادی در تاریخ این ورزش دیدیم. حضور آنها همچون مردان در تنیس تاثیرگذار بوده است. تنیس، ورزش مهم و بزرگی برای زنان به حساب می آید اما برای مردان، این‌چنین نیست. با این حال تنیس ورزش مهمی است. ورزشکاران دیگری در رشته های همچون فوتبال آمریکایی فوتبال و بسکتبال وجود دارند اما نباید آنها را با هم مقایسه کرد. هر ورزشکاری سخت تمرین می کند. اگر دو فرزند داشته باشید، هرگز نمی توانید بگویید این فرزندم به خاطر جنسیتش شایسته دریافت پول بیشتری است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چه حرف قشنگی زد امپراطور- دختر امپراطور،قسمت ۳۰