فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش 700 میلیون تومانی در نمایشگاه کتاب استان گلستان


به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌این نمایشگاه درمحل دائمی نمایشگاه‌های استان گلستان به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نمایشگاه 496 ناشر از سراسر کشور 51 هزار و 105 عنوان کتاب را در 260 غرفه به نمایش گذاشتند. 13 ناشر از استان گلستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه شرکت داشتند. درمدت شش روز برپایی نمایشگاه 700 میلیون تومان کتاب به فروش رفت و 50 هزار نفر نیز از این رخداد فرهنگی بازید کردند.

رونمایی از 16 کتاب،برگزاری 12 کارگاه آموزشی و نقد کتاب از برنام‌ های جانبی نمایشگاه بود. آشنایی با فضای مجازی، روانشناسی خانه و خانواده، ادبیات کودک و نوجوان، روش‌های مطالعه مفید، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، عصر شعر و مشاعره با حضور اسماعیل آذر از موضوعات کارگاه آموزشی بود که در نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان - 1