علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سرگردانی مسافران در فرودگاه مشهد/کنسلی پروازها بدون اطلاع قبلی


به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه تعدادی از پروازها از مبدا مشهد به سایر شهرها بدون اطلاع قبلی به مسافران کنسل شد. یکی از مسافران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وقتی وارد فرودگاه شدیم از کنسلی پرواز اطلاع پیدا کردیم، گفت: تعدادی از مسافران سایر ایرلاین‌ها هم با این مشکل مواجه شده اند و پرواز آنها بدون اطلاع قبلی کنسل شده است.

به گفته این مسافر، برخی ایرلاین‌ها که در زمان‌های نزدیک به پروازهای کنسل شده، صندلی خالی داشتند، با قیمت‌هایی بالاتر بلیت را به مسافران می فروختند در حالیکه الان قیمت بلیت کمتر از تعطیلات نوروز است.

براین اساس، این موضوع موجب سرگردانی تعداد زیادی از مسافران در فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد شد و مسافران مجبور شدند بیش از رقمی که قبلا پرداخت کرده بودند، بلیت جدیدی را خریداری کنند.

یکی از فعالان بخش هوانوردی در این باره به خبرنگار مهر، گفت: این پروازها ممکن است مربوط به پروازهای فوق العاده نوروز باشد که پس از تعطیلات کنسل شده اما آژانس‌های فروش بلیت، این موضوع را به مسافران اطلاع نداده اند.


ویدیو مرتبط :
دوشنبه/ ورود بدون اطلاع دکتر جلیلی به فرودگاه مشهد و استقبال سنگین مردم!!