علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



توقف استقلال برابر پدیده در نیمه اول/ تساوی ذوب آهن و سایپا


به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران  آغاز شد که در پایان نیمه اول توپی از روی خط درواره ها عبور نکرد.

این دیدار که با وجود رایگان اعلام کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه نشده بود، با حملات پی درپی اما بدون برنامه دو تیم آغاز شد، البته مهمترین اتفاقات این بازی را در دقایق ابتدایی نیمه اول مدافعان دو تیم رقم زدند که با دفع‌های اشتباه توپ می‌رفتند تا به تیم های خود گل به خودی بزنند.

در ادامه سجاد شهباز زاده در دقیقه ۳۲ بازی طی یک فرار پاس فوق العاده‌ای به امید ابراهیمی داد که این بازیکن  با بی‌دقتی از دست داد.

تیم فوتبال پدیده نیز در نیمه اول این دیدار چشم به ضد حملات داشت که یکی دو مرتبه موقعیت‌های نصفه و نیمه ای به دست آورد اما از آنها استفاده نبرد. ضمن اینکه روزبه چشمی در دقیقه ۴۰ این دیدار مصدوم شد که پرویز مظلومی را وادار به تعویض کرد و خرسندنیا از دقیقه ۴۲ به جای چشمی به میدان رفت.

در دیگر دیدار همزمان تیم های فوتبال ذوب آهن و سایپا در اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری: استقلال و ذوب آهن - سایپا و پدیده