ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سهرابی: یکی از تماشاگران مربی نساجی را مصدوم کرد/ مقصر درگیری فضلی بود


میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگیری به‌وجود آمده در حین بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران، اظهار داشت: مقصر این درگیری مربی نساجی بود؛ چراکه فریدون فضلی فحاشی زیادی انجام می‌داد و چندین بار هم در جریان بازی توهین کرد. پس از اینکه نیمه اول به پایان رسید، او با رسول خطیبی جروبحث کرد که بعد از آن یکی از تماشاگران با مربی نساجی، درگیری فیزیکی پیدا کرد و او را مصدوم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود خطیبی با فضلی درگیر شده، تأکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشت. خطیبی اصلا نمی‌توانست به کنار زمین برود، زمانی که دو تیم قصد ورود به رختکن را داشتند،‌این درگیری به وجود آمد که یکی از تماشاگران به سمت فضلی آمد و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد. البته ما این مسئله را قبول نداریم؛ چراکه معتقدیم باید در فوتبال بازی جوانمردانه و اخلاق وجود داشته باشد، البته حرکات مربی نساجی را هم نمی‌پسندیم؛ چراکه باعث تشنج در بازی شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با اشاره به اینکه داور یک گل سالم این تیم را نپذیرفته، گفت: داور مسابقه گل سالم ما را نپذیرفت، آن‌وقت کادر فنی نساجی به داور معترض بود. فریدون فضلی دائم از روی نیمکت بلند می‌شد و به تصمیمات داور معترض بود که در پایان هم باعث به‌وجود آمدن این درگیری شد.

سهرابی در خصوص پیروزی ماشین‌سازی و نزدیک شدن این تیم به صعود به لیگ برتر، یادآور شد: بازیکنان ما تلاش زیادی را در نیم‌فصل دوم انجام دادند و امیدوارم بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم؛ چراکه این مسئله هم باعث رونق فوتبال آذربایجان و هم ایران خواهد شد. تبریز پتانسیل داشتن 4 تیم لیگ برتری را هم دارد؛ چراکه امکانات خوبی را در اختیار دارد. در صورت صعود ماشین‌سازی به لیگ برتر، ورزشگاه اختصاصی خود را افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
خوشحالی تماشاگران بعد از گل اول نساجی