سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج Huawei Mate 8 در بنچمارک‌ها منتشر شد؛ امتیاز +92 هزار در Antutu


نتایج Huawei Mate 8 در بنچمارک‌ها منتشر شد؛ امتیاز +92 هزار در Antutu

دیروز در اخبار خواندید که هواوی، آخرین پرچم‌دار خود را با نام میت 8 معرفی کرده است و از بارزترین مشخصات آن، می‌توان به تراشه Kirin 950 اشاره داشت. به‌تازگی، نتایج این فبلت در بنچمارک‌ها منتشر شده است.

ترنجی/ دیروز در اخبار خواندید که هواوی، آخرین پرچم‌دار خود را با نام میت 8 معرفی کرده است و از بارزترین مشخصات آن، می‌توان به تراشه Kirin 950 اشاره داشت. به‌تازگی، نتایج این فبلت در بنچمارک‌ها منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ما باشید.

باتوجه به نتایج منتشرشده، هوآوی میت 8 به‌لطف پردازنده Kirin 950 امتیاز باورنکردنی 92354 را برای خود به‌ثبت رسانده است. این امتیاز، تراشه جدید هوآوی را بالاتر از تراشه‌های اگزینوس 7420 سامسونگ و اسنپدراگون 810 جای می‌دهد؛ با این‌حال، پردازنده Kirin 950 از دیگر رقبای خود چندان متمایز جلوه نمی‌کند.

با این امتیاز، فبلت قدرت‌مند میت 8 هوآوی از Meizu Pro 5، گلکسی نوت 5 سامسونگ و شیائومی Mi Note Pro پیش افتاده است.

در بررسی عملکرد گرافیکی، تراشه Mali T880 MP4 میت 8 توانسته است در بنچمارک GFX Bench نسخه 4.0، نرخ ‌17 فریم بر ثانیه را در آزمون Manhattan 8 و نرخ 38 فریم بر ثانیه را در آزمون Tyrannosaurus به‌دست آورد؛ این دو امتیاز در مقایسه با نتایج واحد گرافیکی سیستم روی تراشه (SOC) اپل A9، اسنپدراگون 810 کوالکام و اگزینوس 7420 سامسونگ، کم‌تر است. در 3DMark، میت 8 هوآوی توانسته است به امتیاز 18,051 در آزمون Ice Storm Unlimited دست یابد.

جدا از تراشه‌گرافیکی Mali T880 MP4 چیپ‌ست Kirin 950 هوآوی، این تراشه از پردازش 16 نانومتری برای چهارهسته Cortex-A72 و چهارهسته Cortex-A53 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات میت 8 می‌توان به یک نمایشگر 6 اینچی Full HD، سه و 4 گیگابایت رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل (اندروید مارشمالو 6.0) به‌همراه نسخه 4.0 رابط‌کاربری اختصاصی EMUI برروی این فبلت اجرا می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مقایسه نتایج بنچمارک Antutu در honor 4C و Galaxy A3