سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عزم جدی مازندران برای واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی


جلسه واگذاری طرح های نیمه تمام ورزشی مازندران با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران مشاور وزیر ورزش و جوانان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران و جمعی از مدیران روز پنجشنبه در استانداری مازندران تشکیل شد .
در این جلسه استاندار مازندران طی سخنانی ضرورت بهره گیری از بخش خصوصی و خیرین را برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی برشمرد و گفت : با وجود اعتبارات موجود تکمیل این طرح های نیمه تمام سالها طول می کشد و باید ساز و کاری را تعریف کرد تا از سرمایه های بخش خصوصی در اتمام این پروژه ها استفاده کرد .
وی تاکید کرد : باید یکی از ملاکهای ارزیابی مدیران ما بهره گیری آنان از ظرفیت بخش خصوصی و واگذاری طرحهای نیمه تمام به آنان باشد .
وی خواستار تشکیل ستاد ساماندهی طرح های نیمه تمام در دستگاههای اجرایی مازندران شد و گفت : عزم ما برای واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی جدی است و انتظار داریم در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز طرح و برنامه جامع برای تحقق این امر ارائه شود .
مقام عالی دولت در استان ادامه داد : تا پایان سال در راستای سیاست دولت و نیازهای استان تلاش شود تا زمینه مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام فراهم گردد.
فلاح بهره گیری از ظرفیت 1000 میلیارد تومانی انبوه سازان مازندران را یادآور شد و گفت : در حوزه تربیت بدنی الان 106 پروژه ورزشی در استان نیمه تمام است و میانگین پیشرفت 48 درصدی دارد و اتمام این پروژه ها مدتها طول می کشد چه بهتر که این طرحها شناسایی و برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود .
در ادامه این جلسه در مورد نحوه واگذاری 5 طرح نیمه تمام ورزشی در استان بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی گرفته شد.ک/1
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی