ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ملی پوش فوتسال ایران به لیگ عراق می رود


ملی پوش فوتسال ایران به لیگ عراق می رودایرنا/ محمد طاهری ملی پوش فوتسال ایران به تیم گاز عراق ملحق می شود.
طاهری افزود: طبق توافق با مدیرعامل باشگاه گاز، در مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه های عراق همراه این تیم خواهم بود.
وی ادامه داد : اواخر فروردین ماه سال 95 عازم عراق می شوم تا با تیم گاز عراق در پنج مسابقه لیگ این کشور شرکت کنم.
طاهری درباره شناخت از تیم گاز عراق اظهار داشت: کادر فنی این تیم، عراقی است و مسئولان این باشگاه قصد دارند، فرید نمازی بازیکن فصل گذشته حفاری خوزستان را به خدمت بگیرند تا بتوانند نتایج خوبی را در لیگ این کشور به دست آورند.
وی درخصوص وضعیت قرارداد خود با باشگاه شهید منصوری قرچک افزود: قراردادم با این باشگاه به اتمام رسیده است اما با توجه به اینکه هنوز زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر مشخص نیست، با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده ام.
ملی پوش فوتسال ایران در خصوص پاداش قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: قرار است در مراسمی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تجلیل شود، اما هنوز زمان این مراسم مشخص نیست.
تیم ملی فوتسال ایران اوایل اسفندماه جاری در فینال جام ملت های آسیا با نتیجه 2 بر یک از سد ازبکستان گذشت و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران به مصاف اروگوئه می رود