شفیعی عنوان‌کرد: انتخابات فرصتی برای ایفای نقش مردم در تعیین سرنوشت


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و فرصتی است که مردم در تعیین سرنوشت خوزستان، تصمیم‌گیری‌های کلان کشورشان و استمرار انقلاب اسلامی ایفا نقش کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی پس از انداختن رای خود به صندوق حوزه مسجد شفیعی اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: در این 37 سالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم، مهمترین و زیربنایی‌ترین تصمیم‌ها در خصوص سرنوشت کشور با رای مردم صورت گرفته است.

وی افزود: رای‌گیری برای اصل نظام جمهوری اسلامی و تشکیل ساختار حکومتی بر آمده از انقلاب اسلامی اموری مانند مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها، همگی عرصه‌هایی هستند تا مردم حضور و ایفای نقش می‌کنند و سرنوشت کشور را خودشان با آرا خودشان رقم می‌زنند.

رییس دفاتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در خصوص دستاوردهای بین‌المللی این حضور نیز عنوان کرد: از این بابت که نسخه جمهوری اسلامی و دکترین انقلاب اسلامی، نسخه‌ای جدید است، نظامی مبتنی بر ایدئولوژی و دین و با ایفای نقش مردم، طبیعی است که سرنوشت و مسیر جمهوری اسلامی زیر نگاه تیزبین ملت‌ها، نخبگان و اندیمشمندان باشد. دوست و دشمن نسخه جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند تا ببینند چگونه پیش می‌رود و چه سرنوشتی را برای خودش رقم می‌زند.

وی افزود: بنابراین انتخابات در کشور ما صرفا یک مسئله با مصرف داخلی نیست، بلکه جلوه‌های خارجی و بین‌المللی آن هم خیلی مهم است؛ در نتیجه طبیعی است حضور پرشور مردم که شاهد آن هستیم، مایه استحکام، اقتدار و عزت‌مندی جمهوری اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی بیان کرد: نکته‌ای که نباید از آن غفلت شود این است که دوستداران انقلاب اسلامی که در هر جای عالم هستند از سربلندی ما دچار غرور و مباهات خواهند بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دعوت به نماز با ایفای نقش به طرف مقابل