سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احداث پارک انرژی در تهران


به گزارش خبرگزاری فارس،  مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و کم شدن منابع انرژی فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و ... با استفاده از انرژی های نو مانند: انرژی باد، انرژی خورشید هیدروژن و ... می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی یادآور شد: اداره محیط زیست منطقه 10 در راستای اشاعه فرهنگ کاهش مصرف انرژی و استفاده از انرژی خورشید اقدام به احداث پارک انرژی در بوستان نیلوفر نمود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در این برستان یادآور شد: احداث نیروگاه خورشیدی به منظور تبدیل انرژی خورشید به برق، ایجاد پمپ حرارتی زمین گرمایی به منظور تامین سرمایش و گرمایش ساختمان بوستان نیلوفر، تامین روشنائی 20عدد پایه چراغ توسط انرژی خورشید، تولید آب گرم از طریق نصب آبگرمکن خورشیدی از فعالیت های انجام شده در بوستان انرژی می باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فریبا علومی یزدی در روز دوم کنفرانس بین المللی احداث و انرژی