سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حماس: گردان‌های «عزالدین القسام» بیش از پیش قدرتمند هستند


حماس: گردان‌های «عزالدین القسام» بیش از پیش قدرتمند هستند

مهر/ اسماعیل هنیه گفت: حماس و شاخه نظامی آن یعنی گردان های «عزالدین القسام» بیش از پیش قدرتمند شده اند.

به گزارش شبکه الاقصی، «اسماعیل هنیه» با اشاره به قدرت این جنبش و شاخه نظامی آن گفت: تردیدی نیست که حماس و گردان های «عزالدین القسام» بیش از پیش قدرت یافته اند.

بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه گروه های مقاومت همواره در جنگ های خود علیه دشمن صهیونیستی پیروز بوده اند، اظهار داشت: همانگونه که پیش از این بر صهیونیستها پیروز شدیم، در حرکت به سمت مسجدالاقصی نیز پیروز خواهیم بود.

این عضو ارشد جنبش حماس همچنین با بیان اینکه گروه های مقاومت فلسطین هیچگاه از گزینه مقاومت مسلحانه برای مقابله با صهیونیست ها عقب نشینی نخواهند کرد، تصریح کرد: صهیونیستها ثابت کرده اند که تنها زبان زور را می فهمند و به همین دلیل مقاومت مسلحانه در نزد گروه های مقاومت در اولویت قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
مبارزان القسام - رزمندگان گردان های عزالدین قسام