آغاز پیش فروش برلیانس H330 توسط پارس خودرو


آغاز پیش فروش برلیانس H330 توسط پارس خودروخودرو بانک/ گروه خودروسازی سایپا پیش فروش اعتباری جدیدترین محصول پارس خودرو یعنی برلیانس H330 را با پیش پرداخت 20 میلیون تومانی آغاز کرد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس معمولی با موعد تحویل در مرداد ماه امسال به مشتریان عرضه خواهد شد. قیمت بازار این محصول نیز بین 54 میلیون تا 57 میلیون و 400 هزار تومان در نوسان است.
پیش فروش اینترنتی برلیانس تک ودیعه ای با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 22% بوده و مبلغ چک‌ها و سایر مدارک و مابقی مبلغ در زمان تحویل مشخص می گردد
پیش فروش اینترنتی برلیانس تک ودیعه ای به صورت اقساطی نیز با سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 22% بوده و بازپرداخت طی 9 چک 4 ماهه صورت می‌گیرد. گفتنی است که مبلغ چک‌ها و سایر مدارک و مابقی مبلغ در زمان تحویل مشخص خواهد شد.
جهت یادآوری، پیشرانه اصلی یا قلب تپنده این برلیانس H330، از یک موتور 1498 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپه با استانداردهای آلایندگی یورو 5 تشکیل شده که با پمپاژ حداقل 6.7 لیتر سوخت از مخزن سوخت 55 لیتری به سیلندرها، می‌تواند حداکثر 103 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5800 دور بر دقیقه و همچنین حداکثر 138 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 3800 دور بر دقیقه تولید کرده و برای ثبت حداکثر سرعتی 170 کیلومتر بر ساعتی برای این اتومبیل 1250 کیلوگرمی، این نیروی تولیدی را توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلویی H330 ارسال می‌کند.
از سایر امکانات این محصول در نسخه گیربکس دستی هم می‌توان به صورت چکیده و گلچین به رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف و همچنین در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات ذکر شده، به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، آینه‌های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی غربیلک فرمان با دکمه تنظیم صدا، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3، ورودی USB، 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک اشاره کرد و از امکانات و تجهیزات ایمنی هم می‌توان مواردی همچون کیسه‌های هوای جلویی، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در مدل گیربکس دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نسخه اتوماتیک مجهز شده به سیستم‌های ABS و EBD را معرفی کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خودرو بانک


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی برلیانس H330 محصول جدید پارس خودرو