ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یکه تازی چینی‌ها در فینال تورهای جهانی تنیس روی میز


به گزارش خبرگزاری فارس، در روز پایانی فینال تورهای جهانی تنیس روی میز دیدارهای نهایی انفرادی مردان و زنان برگزار شد و بازیکنان چینی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در دیدار نهایی مردان مالونگ از چین که چند روز پیش عنوان برترین بازیکن جهان را به دست آورده بود در مسابقه نهایی فینال تورهای جهانی در یک دیدار نفسگیر و نزدیک 4 بر 3 فان ژندونگ هموطن خود را شکست داد و جایزه 60 هزار دلاری قهرمان انفرادی را به خود اختصاص داد.

مسابقات نهایی انفرادی زنان نیز بین دو بازیکن چینی انجام شد و در نهایت دینگ نینگ موفق شد 4 بر 2 چن منگ را شکست دهد تا او نیز جایزه 60 هزار دلاری قهرمان مسابقات انفرادی را از آن خود کند. چن منگ نیز با ایستادن در رتبه دوم جایزه 30 هزار دلاری را به جیب زد.

این رقابت‌ها با حضور 16 بازیکن برتر مسابقات تورهای جهانی در سال 2015 برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/HNHJB1


ویدیو مرتبط :
شکستن پارتیشن ها در بازی فینال جام جهانی تنیس روی میز