سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آقای ظریف! مراقب مصافحه‌هایی که با کری داشتید باشید!


به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در یادداشتی بر اجرای صحیح برجام تاکید کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:
جناب آقایان ظریف، عراقچی و تخت روانچی
سلام

ضمن تبریک ایام سعید میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق و همچنین یوم‌الله 9 دی که روز بصیرت نام گرفته است، از آنجا که حضرات مستطاب در جلسات متعدد و به ادنی مناسبت، خصوصا در مراحل اجرای برجام، فرصت زیارت موجود بد ذات و جانی‌ای به نام جان کری را پیدا خواهید کرد و طبعا با این موجود بد ذات و پلید نشست و برخاست خواهید داشت، دستانتان در دست او قرار خواهد گرفت، از نزدیک دم‌های نفس ناپاک او را حس خواهید کرد، لبخند را بر چهره کریه او خواهید دید و حتی شاید شاهد اشک‌های این تمساح هم باشید، لازم دیدم به قدر فهم خود، نکته‌ای را یادآور شوم:

با توجه به این که طی چند روز گذشته کنگره آمریکا بودجه‌ای معادل دو میلیارد و 308 میلیون دلار برای براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده و جان کری نیز مسئول اجرای این پروژه شده است، عزیزان مذاکره‌کننده در جلسات دو یا چند جانبه‌ای که با این مقام - علی‌الظاهر دو زیست - دارند، در ابتدای جلسه، کری را هوشیار نمایند که موضوع نشست، مذاکره، دیدار، مکالمه، مصافحه با او برجام است نه براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران. چرا که ممکن است جان کری به دلیل کثرت مشاغلی که بر عهده او گذاشته‌اند یا به دلیل حواس پرتی و حتی شاید به دلیل مکر و حیله - که از همه محتمل‌تر و در DNA مقامات آمریکایی است - دستور جلسه با شما را قاطی کند و به جای برجام، موضوع براندازی نرم را پیگیری کند. طبعا در این مواقع، لبخندتان، قدم زدنتان تا مصافحه و عکس یادگاری گرفتن از او و... همه موارد دیگر از نگاه آنها در آن راستا ارزیابی می‌شود.
البته راه حل‌های دیگری هم قابل اجراست تا همه چیز همچنان برد - برد ادامه پیدا کند. طبعا توقع برد - باخت غیرمنصفانه است چون آنها هم با هر نیتی زحمت می‌کشند. مثلا می‌توانید با جان کری توافق کنید که وی فقط حق دارد از کلیه اعضا و جوارح سمت چپ بدنش مثل دست، چشم یا نیمه سمت چپ لب و دیگر اعضا برای اجرایی کردن پروژه براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی استفاده کند و کلیه اعضا و جوارح سمت راست کری، برای اجرایی کردن برجام استفاده شود. با این حساب، اگر در دیدار یا مذاکره یا قدم زدن یا حتی لبخند و دست دادن، نیمه سمت چپ جان کری فعال شد، به راحتی می‌فهمیم که او قصد براندازی نرم ما را دارد و اگر نیمه سمت راست بدن وی تکان خورد، خیالمان راحت می‌شود که این در راستای بازی برد - برد و اجرای برجام است.
ایام مستدام
روز بصیرت، یوم الله 9دی مبارکتان باد
حمید رسایی

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

انتهای پیام/

http://fna.ir/Z9Q4NJ


ویدیو مرتبط :
آقای ظریف به اندازه جوجه خروس غیرت داشته باشید