ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور دو هزار نفری هواداران استقلال و خواندن سرود قهرمانی


حضور دو هزار نفری هواداران استقلال و خواندن سرود قهرمانیتسنیم/ درحالیکه کمتر از یک ساعت و نیم به دیدار دو تیم سپاهان و استقلال مانده دو هزار نفر در استادیوم حضور دارند.
در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حاشیه‌های قبل از بازی در ورزشگاه آزادی به شرح زیر است.
*شماری از هواداران استقلال در بیرون از استادیوم و قبل از ورود به ورزشگاه سرود قهرمانی خواندند و از تیم محبوبشان حمایت کردند.
*تاکنون حدود دو هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حاضر شده‌اند.
*شماری از هواداران استقلال پیگیر رایگان بودن این دیدار بودند.
*شرایط جوی قبل از این دیدار هواداران استقلال را غافلگیر کرد و برخی از آنها برای در امان ماندن از بارش باران در زیر جایگاه‌های تماشاگران نشستند.
*در حالی که جایگاه هواداران سپاهان در دیدارهای مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه ضلع شمال شرقی ورزشگاه آزادی بود اما در این دیدار جای هواداران سپاهان در استادیوم تغییر یافته و هواداران استقلال در جایگاه همیشگی آنها نشستند.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
حضور 100 هزار نفری هواداران تراکتور در بازی با سپاهان