سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان، گفت: بدانید که تا شما زنده‌اید و اینگونه در خط هستید، هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ما را نخواهد کرد.

وی همچنین، موقعیت جغرافیایی، منابع غنی و اسلامی بودن را موجب خصومت دشمنان دون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «ملتی که نتواند از خود دفاع کند، ملت زنده‌ای نیست، افزود: در جنگ جهانی دوم کشور ما توسط متفقین اشغال شد متفقین در این جنگ با آلمان جنگیدند و پیروز شدند و ایران را پل پیروزی نام نهادند سپس روسیه از شمال و انگلیس از جنوب کشور ما را اشغال کردند چون توان دفاع نداشتیم و چند میلیون آدم از بین رفتند چون توان دفاع نداشتند.

دریادار سیاری با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایت‌مدار دانست و خاطر نشان کرد: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل از انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند، ولی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی‌ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی به واسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی اینکه ما زیر بار ظلم نمی‌رویم و مستقل هستیم، استکبار هم با هر کشور استقلال‌طلبی دشمن است.

وی در ادامه، افزود: دویست هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی این راه را ادامه دهید؛ البته راه ما، راه حسین(ع) است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دشمنی وهابیت با آثار اسلامی