سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش بینی هوای لرستان در 24 ساعت آینده: رگبار پراكنده، رعد و برق و وزش باد شدید


زینب اكبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه فعال بارشی كه در چند روز گذشته بر جو استان حاكم بود در حال عبور است اما همچنان بصورت لحظه ای ممكن است بارش های شدیدی در استان به همراه داشته باشد.
وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته نورآباد با میزان 35/2 میلیمتر بیشترین بارش ها را داشته است و امروز از شدت بارش ها كاسته می شود.
وی میانگین بارش های استان درشبانه روز گذشته را 24 میلیمتر عنوان كرد و گفت: میزان بارش ها طی این مدت در خرم آباد 32میلیمتر، بروجرد 18/3، الشتر 22/8، الیگودرز 24/5، پلدختر 18/2، كوهدشت 18/5، دورود 16/7، ازنا 26، سیلاخور 15/1، ریمله 24/7، رومشگان 25/6، ایمان آباد 25/5، سپیددشت 21/3 و شول آباد 22/5 میلیمتر بوده است.
اكبری گفت: هوای امروز استان بصورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار و باران، گاهی رعد و برق همراه با تگرگ و در ساعاتی نیز همراه با وزش باد نسبی شدید خواهد بود.
وی یادآور شد: سامانه بارشی كه چند روز اخیر در استان فعال بوده است از شب گذشته در حال عبور از منطقه است كه در این میان امكان بارش های شدید لحظه ای در مناطق مختلف استان وجود دارد.
بارش های72 ساعت گذشته علاوه بر كشته شدن یك چوپان پلدختری، موجب آبگرفتگی سه هزار و 500 واحد مسكونی لرستان شده است.
بارش های مستمر و كم سابقه از اوایل هفته جاری در استان آغاز شده و تاكنون خساراتی در بخش های مختلف برجای گذاشته است.
در این راستا علاوه بر انسداد راه آهن سراسری ناحیه جنوب به دلیل ریزش كوه، محور ترانزیتی خرم آباد به جنوب مسدود شده بود كه صبح جمعه با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی شد.
تا صبح دیروز متوسط بارش این سامانه در استان 127 میلیمتر بوده و هم اكنون نیز بارش باران پدیده غالب بسیاری از نقاط استان است.
بارندگی های سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در لرستان 78 درصد افزایش یافته است.
1920/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزش شدید باد!!!