ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سورپرایز جالب برنامه نود امشب برای پرسپولیسی‌ها


سورپرایز جالب برنامه نود امشب برای پرسپولیسی‌هاجام نیوز/ همسر هادی نوروزی جزء افرادی است که نتیجه درست را در نظرسنجی برنامه 90 پیش بینی کرده بود.
برنامه 90 این هفته شما را سورپرایز می‌کند. همسر هادی نوروزی هفته قبل و در جریان پیش‌بینی دربی در این برنامه، عدد 24 را پیامک کرده بود. عددی که در واقع شماره پیراهن هادی در پرسپولیس بود. پیش‌بینی به این شکل بود که مخاطبان برنامه باید یک عدد دورقمی را به سامانه پیامکی ارسال می‌کردند که عدد اول نشانگر گل‌های استقلال و عدد دوم نشانگر گل‌های پرسپولیس بود. همسر هادی نیز طبق عادت، شماره 24 را پیامک کرده بود.
به همین بهانه به منزل هادی نوروزی در محله سعادت‌آباد رفتیم تا دقایقی با اعضای این خانواده صحبت کنیم. خانه آرام هادی، شبیه به شخصیت خودش بود.
در شروع مصاحبه خانم ابراهیم‌پور به ما گفت: «هر جا می‌روم، رد پای هادی را می‌بینم. او همیشه در کنار پرسپولیس و خانواده ماست و هرگز ما را تنها نگذاشته است. این همه اتفاق افتاده که مشخص است هادی در آن نقش دارد و این موضوع باعث خوشحالی و امیدواری من است. هادی دل‌مان را گرم می‌کند.»
او سپس ماجرای جالبی را برای‌مان تعریف کرد: «آقای فردوسی‌پور گفته بود دربی 82 را پیش‌بینی کنیم و من هم مثل همیشه و از روی عادت، عدد 24 را پیامک کردم که در واقع پیش‌بینی برد 4 بر 2 پرسپولیس بود. جالب اینکه همین نتیجه هم رقم خورده و این هم یک نشانه دیگر است در این مورد که شماره پیراهن هادی نوروزی در این پیروزی نقش داشته است.»
همسر هادی نوروزی ادامه داد: «وقتی دربی 4 بر یک شد، من مطمئن بودم که استقلال گل می‌زند. حتی قبل از دربی هم گفتم استقلال 2 می‌شود و پرسپولیس 4. نتیجه دربی 4-2 خواهد شد. وقتی گل زد، رو به آسمان کردم و گفتم: «بازم هادی، بازم شماره 24.»
خانم ابراهیم‌پور گفت: «یکی دیگر از عجیب‌ترین اتفاقاتی که در این مدت برای‌مان رخ داد، در مشهد بود. رفته بودیم زیارت حرم امام رضا (ع) اما باید اتومبیل را در پارکینگ، پارک می‌کردیم. حدود نیم‌ساعت، 40 دقیقه دنبال جای پارک بودیم تا بالاخره در نزدیکی‌های در اصلی پارکینگ که جای خوبی بود، به صورت شانسی محلی برای پارک پیدا شد. بعد از پارک اتومبیل، وقتی برای حفظ کردن آدرس اقدام کردم، متوجه شدم دقیقاً زیر ستون شماره 24 پارکینگ، اتومبیل‌مان را پارک کرده‌ایم. این‌ها نمی‌تواند اتفاقی باشد. یک‌بار هم کپورچال بودم، گفتم بگذار قدم‌هایم در آرامگاه هادی را بشمارم. درست از ورودی آرامگاه تا قبر او 24 قدم است. باورتان می‌شود؟ به چند نفر دیگر هم گفتم قدم‌های‌شان را بشمارند که دقیقاً 24 قدم شد.»
همسر هادی نوروزی در پایان حرف‌هایش افزود: «با احترام به همه هواداران باشگاه استقلال که هرگز ما را تنها نگذاشتند و ضمن تشکر از آنها که در زمان دربی بار دیگر نام هادی را صدا زدند و برای شادی روحش دعا کردند، باید به هواداران پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک بگویم. امیدوارم همان‌طور که بازیکنان و سرمربی تیم قول داده‌اند، پرسپولیس قهرمان شود و جام را برای هادی نوروزی به کپورچال بیاورند و در کنار هادی جشن قهرمانی بگیرند.»

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
فیلم | خاطره جالب مهمان امشب برنامه نود