سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح رئیس شرکت قطارهای رجا درباره تاخیر در مسافرت با قطار


خبرآنلاین/ رئیس شرکت مسافربری راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) درباره به موقع نرسیدن قطارها به مقصد و کثیف بودن کوپه ها توضیح داد.

موسوی نژاد رئیس شرکت مسافربری قطارهای رجا و رئیس انجمن صنفی شرکتهای مسافربری ریلی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در نمایشگاه مطبوعات، درباره مشکلات مسافران در قطارها هم به خبرنگار ما توضیح داد.

آنچه در پی می خوانید، گپ و گفت کوتاه ما با این مسئول حمل و نقل ریلی کشور است.

چرا قطارها اینقدر تاخیر دارد؟ چه زمانی تاخیر قطارها رفع می شود؟

در کل تاخیر قطارها خیلی کم به شرکتهای مسافربری مربوط می شود و بخش عمده ای از تاخیرها به زیرساخت های حمل و نقل ریلی برمی گردد. یعنی حرکت و تاخیر قطارها در اختیار شرکتهای مسافری نیست. تلاش زیادی شده با بهبود زیرساخت، تاخیرها کاهش یابد. به همین دلیل در ۳ ماهه دوم سال ۹۴ نسبت به سه ماهه اول کاهش قابل توجهی داشتیم و در مهرماه امسال نیز تاخیرها کمتر از گذشته شده. برخی کارها و عملیات نگهداری در زیرساخت این صنعت، باعث تاخیر در حرکت قطارها می شود و امیدواریم با تامین این مسایل و رفع مشکلات، تاخیرها کم شود.

مردم از نظافت داخل قطارها به خصوص در مسیرهای طولانی گلایه مندند. این مشکل چرا به وجود می آید؟

واقعیت این است که میانگین سنی ناوگان ریلی ما ۳۰ سال است و سالهاست ناوگان جدید وارد نشده. این افزایش سن باعث این مشکلات و در نتیجه نارضایتی مسافران شده است و امیدوارم با حضور سرمایه گذاران جدید، ناوگان جدید وارد خطوط ریلی کشور شود و رضایت مسافران و تعداد مسافران ریلی هم بیشتر شود.


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار