سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



درست کردن ابرو يا خراب کردن ابرو؟


ايران بانو/ ابرو در ظاهر افراد تأثير زيادي دارد به همين دليل هم زن و مرد، زياد ابروها را دستکاري مي‌کنند. اين اشتباهات معمولاً باعث خراب شدن شکل و ظاهر ابرو مي‌شود.

ابروها را ناشيانه بر مي‌داريد

مجله‌هاي زيبايي معمولاً روش‌ها و متدهاي برداشتن ابرو را آموزش مي‌دهند. آنها از روي چند شکل و دياگرام بهترين شکل ابرو را نشان مي‌دهند.

خيلي‌وقت‌ها آنها به شما مي‌گويند با مداد طراحي ابتدا شکل ابروي دلخواهتان را درست کنيد و باقي موها را برداريد. با اين حال نتيجه اصلاً مطلوب نيست. يک دليل مهم اين وضعيت اين است که شما دقيقاً نمي‌دانيد روش برداشتن ابرو چگونه است و توجهي به مدل ابروهاي خودتان نداريد.

چند اشتباه رايج درطراحي و برداشتن موي ابرو

بهتر است قبل از برداشتن ابرو اجازه بدهيد ابروهايتان کاملاً پر شوند و شکل واقعي آن مشخص شود و سپس متناسب با انواع مدل‌هاي ابرو آن طرحي که با شکل صورت شما متناسب است را انتخاب کنيد. اگر بخواهيد خودتان به ابروهايتان مدل خاصي بدهيد قطعاً آن را خراب خواهيد کرد.

بيش از اندازه ابرو را برمي‌داريد

شايد اين توصيه را شنيده باشيد که برداشتن ابروها باعث مي‌شود که به مرور زمان ديگر پر نشوند.

اين توصيه درست است. برداشتن زياد ابرو مي‌تواند باعث کم شدن ابروها شود. گاهي اوقات با برداشتن ابرو جاي آن دوباره پر نمي‌شود. با افزايش سن اين احتمال بيشتر مي‌شود. حالا اگر فکر مي‌کنيد که بهتر است هميشه ابروها را با وکس برداريد و با مداد ابرو شکل دلخواه ابرو را بکشيد به اين نکته بيشتر فکر کنيد.

اگر فکر مي‌کنيد که با ابروهاي نازک زيباتر به نظر مي‌رسيد بازهم اين کار را نکنيد. يک ابرو با اندازه طبيعي قطعاً زيباتر از ابروي پهن يا بسيار نازک است.

موهاي نازک بالاي ابرو را برمي‌داريد

خيلي‌ها عادت دارند موهاي کرکي بالاي ابرو را بر دارند. اين يک اشتباه است که متأسفانه به مرور زمان به عادت هم تبديل مي‌شود و در نهايت باعث مي‌شود بالاي ابروهايتان خالي به نظر برسد.

کرک‌هاي بالاي ابروها را هيچ کس نمي‌بيند اما به طور کلي در شکل ابروها مؤثر است. آنها را به حال خودشان رها کنيد و يادتان باشد موهاي ابرو را بايد از بالاي پلک برداريد نه از روي پيشاني. کرک‌هاي ابرو را با مداد ابرو پر کنيد. مدادي که با آن ابرو را پر مي‌کنيد حتماً بايد مخصوص ابرو باشد.

ابرو را پر نمي‌کنيد

همه ابروهاي پر پشتي ندارند. درست مثل اينکه همه موهاي پر پشتي ندارند. اما براي شکل دادن به ابروها بايد بخش‌هاي خالي ابرو را کاملاً پر کنيد.

در هر صورت اين ابروي شماست چه بتوانيد با روش‌هاي درماني رشد موهاي ابرو را بهبود بدهيد و چه نه. اما در هر صورت اين امکان هميشه وجود دارد که با مداد داخل ابرو را رنگ کنيد.

ابروها را شانه نمي‌کنيد

اگر ابروهاي بلندي داشته باشيد ممکن است ابروهايتان افتاده و نامرتب به نظر برسند. موهاي بلند انتهاي ابرو را نبايد کوتاه کنيد. بهترين راه اين است که آنها را با برس مخصوص ابرو مرتب کنيد. مي‌توانيد از کمي ژل مخصوص ابرو هم استفاده کنيد تا ابروها مرتب باشند.

از تيغ استفاده مي‌کنيد

تيغ‌هاي مخصوص ابرو وجود دارند که خيلي‌ها عادت دارند به وسيله آن ابروها را فرم بدهند. اما بهتر است ديگر از تيغ استفاده نکنيد. بهترين راه براي مرتب کردن ابروها و اطراف ابرو استفاده از بند و وکس و موچين است. درست است که تيغ براي تميز کردن موهاي زائد نواحي ديگر بدن مؤثر است اما تيغ‌ها واقعاً براي صورت خانم‌ها مناسب نيستند.

موچين مناسب نداريد

براي برداشتن ابرو بايد يک جفت موچين مناسب و حرفه‌اي و خوش دست داشته باشيد. موچيني که خوب موها را نمي‌گيرد يا کار با آن براي شما ساده نيست باعث مي‌شود برداشتن ابرو به کار ناشيانه‌اي تبديل شود که فقط به ابروهايتان آسيب مي‌زند و اعصابتان را هم بهم مي‌ريزد.

برداشتن ابرو از ناحيه تاج

به نظر منطقي است که براي برداشتن ابرو از تاج ابرو شروع کنيد و به انتها پيش برويد. اما اين روش درست نيست. براي برداشتن ابرو بايد از وسط ابرو و در ناحيه‌اي که ابروها پرتر است شروع کنيد. از وسط ابرو به سمت انتهاي ابرو حرکت کنيد و وقتي کاملاً پشت پلک و زير ابرو را مرتب کرديد تاج ابرو را مرتب کنيد.

بند انداختن ابرو

يک اشتباه رايج خانم‌ها اين است که خودشان به تنهايي سعي مي‌کنند با وکس يا بند موهاي زائد ابرو را بردارند. اين کار بدون شک کار پرخطري است، چون هم ممکن است به خودتان آسيب بزنيد و پوست را زخمي و ملتهب کنيد و هم به خاطر تسلط نداشتن کافي وارد بخش اصلي ابرو شويد و کل ابرو را خراب کنيد.

بند انداختن زياد ابرو هم کار درستي نيست. بهتر است از اين روش به شکل محدودي استفاده کنيد و حتماً اين کار را به يک آرايشگر و طراح ابرو بسپاريد.


ویدیو مرتبط :
میکروپیگمنتیشن ابرو - هاشور ابرو - انواع هاشور ابرو