عدم ماندگاری مسافر یکی از دغدغه‌های استان گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با تاکید بر این‌که هم استانی‌ها هنوز اطلاعات کاملی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان ندارند، گفت: کشور نیز هنوز با شناخت کمی از استان گلستان مواجه است و باید شناخت اجمالی را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم کریمی، امروز(5 آذر) در آیین رونمایی از پرتال اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: سایت قبلی نیازهای گردشگری داخلی استان را پاسخگو نبود چه برسد به پاسخگویی به نیاز گردشگران خارجی.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های استان عدم ماندگاری مسافر در گلستان است که دلیل اصلی آن در ناشناخته بودن خلاصه شده است.

وی اضافه کرد: در این پرتال ما پا را فراتر گذاشته و ابتدا سایت زبان انگلیسی را راه‌اندازی کرده و در آینده زبان روسی و عربی نیز به این پرتال افزوده خواهد شد.

کریمی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان گلستان خواست تا این پرتال را در کنار خود ببینند و سپس متذکر شد: پرتال میراث فرهنگی گلستان یک سایت تخصصی و مختص یک دستگاه نیست و از این رو انتظار می‌رود این پرتال از حوزه رقابتی دستگاهی خارج شود.

وی تصریح کرد: یکی از شروط بین‌المللی شدن جشنواره اقوام راه‌اندازی پرتال بود که این قدم برداشته شد و امیدواریم بتوانیم این سایت را به سایتی فراگیر برای پاسخگویی به استان برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: این پرتال شامل سایت خبری، سایت زبان انگلیسی، گردشگری مجازی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری، جشنواره اقوام، سرویس ویدئو و معرفی شهرستان‌هاست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زیارت ، گلستان زمین خواران در استان گلستان