سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اولین فروشگاه اختصاصی پهپادهای تجاری توسط چینی‌ها افتتاح می‌شود


به گزارش فارس به نقل از وال استریت، این اولین بار است که فروشگاهی در جهان به طور اختصاصی برای عرضه و فروش پهپاد راه اندازی می شود. DJI بزرگترین سازنده پهپادهای تجاری در جهان محسوب می شود و اعلام کرده عموم مردم می توانند از ماه آینده از فروشگاه یادشده خرید کنند.

فروشگاه مذکور 800 متر مربع مساحت دارد و علاقمندان از سراسر جهان می توانند از آن خرید کنند. خرید آنلاین از این فروشگاه نیز برنامه ریزی شده است. البته در آن به غیر از پهپاد محصولات فناوری دیگری مانند Osmo برای عکس برداری های سلفی هم عرضه می شود.

Inspire 1 پهپاد حرفه ای ساخت این شرکت بیش از 4000 دلار قیمت دارد والبته این رقم بستگی به نوع دوربین نصب شده بر روی آن و دیگر ویژگی هایش دارد. مدل های ارزان تر مانند پهپاد Phantom 2 هم حدود 500 دلار قیمت دارند. شرکت DJI هم اکنون حدود 8 میلیارد دلار ارزش دارد و برخی شرکت های فناوری دره سیلیکون مانند Accel Partners اخیرا 7 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده اند. آمریکایی ها هم از محصولات این شرکت به خوبی استقبال می کنند.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
داعش اولین پاساژ تجاری خود را افتتاح کرد!