سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش داعش به کودکان برای کشتن والدین خود


آموزش داعش به کودکان برای کشتن والدین خود فارس/ داعش با دزدیدن کودکان از خانواده‌هایشان آن‌ها را به اسارت می‌برد و با آموزش‌های خشن و غیرانسانی آن‌ها را مجبور به حضور در جبهه‌های نبرد می‌کرد.

کودکانی که قبلا به اجبار عضو داعش بودند از چگونگی روش‌های آموزشی غیرانسانی این گروهک تروریستی پرده برداشتند.
به نوشته دیلی‌میل، سربازان سابق داعش گفتند که از خانواده‌هایشان دزدیده شدند و به آن‌ها آموزش داده‌شده است چگونه والدین خود را به قتل برسانند.
یک کودک 11 ساله گفت داعشی‌ها پسران جوان را از خانواده‌هایشان دزدیده و درصورتی‌که آن‌ها با عضویت در میان نیروهای داعش مخالفت می‌کردند تهدید به تنبیه‌های سخت می‌شدند.
کودکانی که تصمیم به فرار از میان داعشی‌ها را می‌گرفتند، تهدید شده بودند که مجبور به کشتن والدین "کافر" خود خواهند بود.
یک کودک که قبلا سرباز داعش بود گفت اجازه گریه کردن هم نداشتند اما وقتی به یاد مادرش می‌افتاده، بدون صدا گریه می‌کرده است.
این پسر آن‌قدر کم سن و سال بود که وقتی برای اولین بار توانست از اسارت داعش بگریزد و مادرش را دوباره ببیند حس می‌کرد که به زندگی بازگشته است.
یک فرمانده کُرد دراین‌باره گفت که چطور در میدان نبرده، داعش کودکان را به خط مقدم می‌فرستاد و این مساله چالشی برای نیروهای کُرد در مبارزه با داعش بود.
وی ادامه داد وقتی نیروهای کُرد با کودکان مواجه می‌شدند از کشتن آن‌ها امتناع می‌کردند اما آن نیروهای کم سن و سال نیروهای کُرد را در میدان نبرد به قتل می‌رساندند و این مساله به چالشی برای کُردها تبدیل شده بود.
کودکانی که توانستند از دست داعش بگریزند آن‌قدر کتک‌خورده و تحت‌فشارهای تبلیغات سوء داعش بودند که مدت‌ها بعد از رهایی از داعش هم با کابوس از خواب برمی‌خیزند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کشتن کودکان سوریه ای توسط داعش(خدا لعنتشون کنه)