چه بازیگرانی «زعفرانی» شدند؟


تهیه‌کننده سریال نوروزی تلویزیون با بیان این مطلب که تاکنون هیچ مذاکره‌ای با فاطمه معتمدآریا برای حضور در مجموعه «زعفرانی» نداشته است، تصریح کرد که انتشار اخبار نادرست، سوء‌تفاهم به وجود می‌آورد.

ایرج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، اظهار کرد که از رسانه‌ها یک انتظار دارد و آن اینکه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای پیگیری اخبار، با تهیه‌کننده و روابط عمومی تعامل داشته باشند و اخبار صحیح را درج کنند تا باعث سوء‌تفاهم‌ نشود.

او گفت: با وجود احترام ویژ‌ه‌ای که برای رسانه‌ها قائل هستم، انتظار دارم که ما را دچار سوء‌تفاهم نکنند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت مجموعه نوروزی «زعفرانی» که قرار است برای شبکه دو سیما تولید شود یادآور شد: زمانی که در مراحل اولیه‌، طرح را به سازمان صداوسیما ارائه دادیم و هنوز در نگارش قسمت اول و دوم بودیم، خبری درج شد که خانم معتمدآریا و مهدی هاشمی جزو گزینه‌ها هستند. در همان قسمت اول و دوم و زمانی که هنوز قرارداد نبسته‌ایم، چطور برخی رسانه‌ها به خود اجازه می‌دهند گزینه‌های بازیگران سریال را مشخص کنند وعنوان کنند در شنیده‌ها مطرح شده است.

این تهیه‌کننده سپس بیان کرد: خانم معتمد آریا جزو بازیگران مطرح کشور ما هستند، اما جزو گزینه‌های ما برای بازی در این مجموعه نبوده‌اند. چطور برخی‌ها جرأت می‌کنند، به شنیده‌ها اکتفا کنند و اخبار دروغ را درج کنند. این رسانه‌ها باید پاسخگو باشند؛ بنابراین زمانی که من به عنوان تهیه‌کننده و روابط عمومی شبکه وهمچنین روابط عمومی پروژه پاسخگو هستیم، چرا برخی‌ها اخبار دروغ را به نگارش درمی‌آورند که باعث سوء تفاهم شود.

محمدی در ادامه گفت‌وگوی خود درباره روند ساخت مجموعه نوروزی زعفرانی گفت: این مجموعه قرار است در اواسط دی ماه کلید بخورد.

وی در پایان درباره بازیگرانی که قرار است در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند، توضیح داد: با مهدی هاشمی‌، ستاره اسکندری‌، مهران احمدی‌، هادی کاظمی‌، حدیث میرامینی‌ و حسین سلیمانی مذاکره کردیم و همه این دوستان زعفرانی شدند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
عجب بازیگرانی دارد تیم پرسپولیس