سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کاهش وزن تا روز مراسم عروسی!


کاهش وزن تا روز مراسم عروسی!نوین زی/ هیچ کسی دلش نمی خواهد در بهترین روز زندگی خود بد به نظر برسد. عکس های عروسی برای همه ی عروس و دامادها مهم هستند و مطمئنا دوست دارند در این عکس ها عالی و فوق العاده به نظر برسند! پس تعجبی ندارد که مراسم عروسی یک انگیزه مهم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است!
به طور ایده آل، زمان درست شروع کاهش وزن، شش ماه قبل از مراسم عروسی است. به این ترتیب می توانید به یک شخص کاملا متفاوت تبدیل شوید. اما اگر مراسم عروسی شما زودتر برگزار شود چه؟ نگران نباشید، می توانید سه ماه قبل یا حتی یک ماه و نیم قبل از مراسم عروسی هم دست به کار شوید.
یادتان باشد که فقط میخواهید دو تا سه کیلوگرم وزن کم کنید. در عوض ماهیچه ها را قوی کرده و به این ترتیب روز مراسم صاف تر ایستاده، انرژی بیشتر و احساس بهتری داشته و لباس هم کاملا اندازه بدن شما شده و در نتیجه ظاهر خیلی بهترین خواهید داشت.
کاهش وزن سالم
برای رسیدن به تناسب اندام زمان بگذارید: خیلی از افراد برای کاهش وزن فقط رژیم غذایی را انتخاب می کنند، در حالی که ورزش کردن عامل اصلی است. هیچ روش جادویی وجود ندارد. ورزش کردن نه تنها باعث لاغری می شود، بلکه استرس را کاهش داده، خلق و خو را بهبود داده و به خواب بهتر شما کمک می کند.
عرق کردن
عرق کردن چربی ها را سوزانده، جریان خون را بهبود داده، سموم بدن را خارج کرده و به خواب بهتر در شب کمک می کند. همه ی این عوامل باعث درخشش و زیباتر شدن عکس هایتان در روز عروسی می شوند.
خواب کافی و کاهش استرس
تحقیقات نشان داده اند که استرس و کمبود خواب به افزایش وزن منجر می شود. (هشت ساعت بخوابید)
زیاده روی نکنید
اشتباه اکثر عروس و دامادها زیاده روی در ورزش کردن و ادامه ی آن تا روز مراسم عروسی است! تداوم فعالیت تا روز مراسم کمکی به شما نمی کند، بلکه ممکن است باعث صدمه زدن به شما شود.
نکته ی مهم: در هفته فقط نیم کیلو وزن کم کنید. پس اگر شش هفته فرصت دارید، نباید بیشتر از سه کیلوگرم وزن کم کنید.
حالا در ادامه به عروس خانم ها و آقا دامادها نکات مهمی را یادآور می شویم
نکاتی برای آقا دامادها
خودتان را از چشم نامزدتان ببینید! از نامزدتان بخواهید تا نشانه های فیزیکی ناخوشایند شما را شناسایی کرده و به شما بگوید. این کار باعث انگیزه بیشتر برای ورزش کردن می شود. اگر نامزدتان درباره این کار مردد است، برایش یک لیست از قسمت های مختلف بدنتان با درجه بندی (خوب تا بد) تهیه کرده و از او بخواهید تا یکی از این درجه بندی ها را انتخاب کند. چهار هفته یک بار این کار را تکرار کنید تا هم شاهد پیشرفت خود باشید و هم انگیزه یتان بیشتر شود.
نکاتی برای عروس خانم ها
چیزهایی که دوست ندارید را درست کنید: شما نمی توانید بدنتان را به طور کامل متحول کنید! پس خرید لباس اولین کاری است که باید انجام دهید، به این ترتیب برنامه تمرینی شما مشخص خواهد شد.
وقتی لباس عروسی را انتخاب و خریداری کردید، آن را پوشیده و جلوی آیینه تمام قد بایستید. حالا به تمام قسمت های بدن که در معرض دید هستند خوب نگاه کنید. از آنجایی که زمان زیادی ندارید، می توانید روی نقاطی که اول جلب نظر کرده اند تمرکز کنید.
اگر لباس شما بدون آستین است، پس تمرینات بالا تنه مناسب ترین گزینه است. تمرینات مخصوص شانه ها، بازوها، ماهیچه سه سر. برای بیشتر خانم ها بازو، بالا کمر و شانه ها مهم هستند و اول از همه جلب توجه می کنند، پس با تمرکز روی این نقاط می توانید از چربی هایشان خلاص شوید.
برای لباس های بدون پشت، روی قسمت مرکزی و ماهیچه های کمر تمرکز کنید.
رژیم غذایی
هیچ وعده های غذایی را نادیده نگرفته و روی چیزی که میخورید تمرکز کنید: برای دو هفته یک لیست غذایی تدارک دیده و نقاط ضعفتان را شناسایی کنید. خودتان را در هفته های قبل از روز مراسم عروسی گرسنه نگه ندارید. اینکار نه تنها به سلامتی شما ضرر می رساند، بلکه روی ظاهرتان (پوست و مو) در روز مراسم تاثیر منفی دارد.
با توجه به اینکه بعد از روز مراسم، رفت و آمد ها و مهمانی های زیادی پیش رو دارید، خیلی راحت در دام پرخوری گرفتار می شود. این زمانیست که باید روی قدرت اراده یتان کار کنید. از مصرف غذاهای فست فودی، شیرینی ها، کافئین و نوشابه خودداری کنید. همچنین زمان خوبی است که الکل و سیگار را کنار بگذارید، زیرا برای پوست مضر هستند.
به جای این مواد، میوه ها و سبزیجات و مقدار زیادی آب مصرف کنید. وقت آن است که زندگی سالمی را آغاز کنید. شما باید قبل و بعد از مراسم عروسی پرانرژی باشید.


منبع: نوین زی


ویدیو مرتبط :
84 روز کاهش وزن را در چند ثانیه ببینید