از کناره گیری پیشکسوتان در تلویزیون تا پیشنهاد دستمزدهای ناچیز سینمایی به روایت خانم بازیگر


از کناره گیری پیشکسوتان در تلویزیون تا پیشنهاد دستمزدهای ناچیز سینمایی به روایت خانم بازیگر

میزان/ مهوش صبرکن گفت: کارهایی در سینما و تلویزیون به من پیشنهاد می‌شد اما به دلیل مسئله مالی حاضر به نقش آفرینی در آنها نبودم زیرا همانطور که می دانید رفتن به یک پروژه در تابستان گرم و زمستان سرد سختیهای خود را دارد مضاف بر اینکه از نظر مالی هم تامین نبودم به همین دلیل بهتر دیدم که به مطالعه بپردازم، فیلم ببینم و آرامش داشته باشم.
از کناره گیری پیشکسوتان در تلویزیون تا پیشنهاد دستمزدهای ناچیز سینمایی به روایت خانم بازیگر
مهوش صبرکن بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان، گفت: چند سالی است که در هیچ پروژه ای حضور ندارم البته باید بگویم خیلی از پیشکسوتان دچار این مشکل شده اند زیرا دیگر پروژه های خوب در تلویزیون ساخته نمی شود.

وی افزود: البته چندی پیش حضور در یکی از پروژه های تلویزیونی که این روزها مخاطبان زیادی دارد به من پیشنهاد شد اما به دلیل مسئله مالی و دستمزد نپذیرفتم زیرا آنها حتی حاضر نبودند دستمزدی به قیمت سه سال پیش را به من بدهند و در پاسخ به این مسئله می گفتند پول نداریم.

صبرکن ادامه داد: در این مدت کارهایی در سینما و تلویزیون به من پیشنهاد می‌شد اما به دلیل مسئله مالی حاضر به نقش آفرینی در آنها نبودم زیرا همانطور که می دانید رفتن به یک پروژه در تابستان گرم و زمستان سرد سختیهای خود را دارد مضاف بر اینکه از نظر مالی هم تامین نبودم به همین دلیل بهتر دیدم که به مطالعه بپردازم، فیلم ببینم و آرامش داشته باشم.

بازیگر یوسف پیامبر تصریح کرد: همسرم محمود پاک نیت نیز بعد از یک سال و نیم بیکاری در پروژه «شهرزاد» حضور پیدا کرد البته باید بگویم ما قانع هستیم،به هر ترتیب وقتی مرد خانه کار کند خوب است و خدا را شکر می کنیم.

وی ادامه داد: وقتی برای سفری با هنرمندان پیشکسوت به کیش رفته بودیم آنجا متوجه شدم که این موضوع تنها در میان بازیگران نیست بلکه خطاطان، نقاشان و حتی عکاسان هم بیکار هستند یک موقعی پروژه های عظیمی همچون یوسف پیامبر، مختار نامه و در چشم باد به صورت همزمان کار می شدند اما الان پروژه ها به شدت کم شده اند و همین باعث بیکاری بسیاری از افراد شده است.

صبرکن عنوان کرد: این موضوع بیکاری به نحوی است که وقتی مردم ما را در کوچه و خیابان می بینند می گویند چرا کم کار شده اید که این موضوع خود ناراحت کننده است امیدوارم مسئولان امر هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند زیرا فرهنگ یک مملکت به هنر آن وابسته است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد بیشرمانه تهیه کننده معروف به بازیگر زن