ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تبریزی: پرسپولیس و استقلال رقیبان اصلی ما برای قهرمانی هستند


مرتضی تبریزی ابتدا در خصوص اینکه آیا تساوی مقابل استقلال و پرسپولیس در اصفهان برای آنها راضی‌کننده بوده است یا خیر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما مقابل استقلال خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و حق‌مان اصلاً مساوی نبود و باید بازی را می‌بردیم. مقابل پرسپولیس اما شرایط سختی داشتیم و در دقیقه 3+90 بازی را مساوی کردیم. شاید اگر بیشتر امتیاز می‌گرفتیم خیلی بهتر می‌شد، ولی به هر حال حریفان ما استقلال و پرسپولیس بودند. آنها اصلی‌ترین رقیبان ما برای قهرمانی هستند.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به ششمین گلی که در این فصل به ثمر رساند، گفت: من معمولاً به عنوان مهاجم چپ یا راست بازی می‌کنم و شانس زیادی برای گل زدن ندارم. با این حال خوشحالم که این گل را به ثمر رساندم و فکر می‌کنم گل نسبتاً سختی را وارد دروازه پرسپولیس کردم.

برخی معتقدند ذوب‌آهن در لیگ برتر تیم خوش‌شانسی محسوب می‌شود، ولی تبریزی در این خصوص گفت: در فوتبال ممکن است یک تیم هم خوش‌شانس باشد و هم بدشانس و این چیزها طبیعت فوتبال است. در مورد ذوب‌آهن باید بگویم که ما تیم خیلی خوبی داریم.

تبریزی راجع به دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته بیستم گفت: بازی سختی است، ولی باید سه امتیاز را بگیریم و با دست پر به اصفهان برگردیم. البته استقلال اهواز متحول شده و ما کار سختی داریم.

مهاجم ذوب‌آهن در پایان درمورد گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی در این مسابقات هیجان‌انگیز است و ما هم شانس بالایی داریم تا صعود کنیم. برای اولین بار است که در این مسابقات به میدان می‌روم و امیدوارم همراه با ذوب‌آهن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....