ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قول تلویحی تاج به کی‌روش: اولویت ایفمارک با تیم ملی است


قول تلویحی تاج به کی‌روش: اولویت ایفمارک با تیم ملی استفارس/ جلسات فی‌مابین رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی همچنان ادامه دارد.
کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از بازگشت از پرتغال جلسات متعددی را با مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزار کرده تا به نوعی تضمین لازم برای تحقق مطالباتی که طی این سال‌ها داشته را از رئیس جدید بگیرد.
البته از شواهد پیداست که این جلسات طی روزهای آینده همچنان بین کی‌روش و تاج ادامه دارد تا برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هرچه سریع‌تر مورد جمع‌بندی طرفین قرار گرفته و در آستانه اردوی بعدی تیم ملی و دیدار تدارکاتی با مقدونیه اجرایی شود.
کی‌روش قبل از آخرین مرخصی خود در جلسه با هیأت رئیسه فدراسیون 11 بند را برای اجرایی شدن به هیأت رئیسه ارائه کرده بود که دو سه مورد از این موارد طی روزهای اخیر و از زمانی که تاج رئیس فدراسیون فوتبال شده است، محقق شده تا بزرگ‌ترین دلگرمی برای سرمربی پرتغالی برای ادامه کار با تیم ملی به وجود بیاید. وعده‌های محقق شده از جمله بستن قرارداد یکساله با ورزشگاه دستگردی و اهدای پاداش‌های عقب افتاده و دستمزد مربیان ایرانی اشاره کرد این امیدواری را برای کی‌روش به وجود آورده که هرچه سریع‌تر سایر موانع در راه آماده سازی تیم ملی نیز برطرف خواهد شد.
از سوی دیگر چند موردی هستند که تاج امیدوار است طی روزهای آینده بتواند آنها را نیز در جهت مرتفع شدن مشکلات تیم ملی از سر راه بردارد که یکی از آنها مشکل سربازها بوده و در این خصوص نیز رایزنی‌ها به زودی آغاز خواهد شد.
همچنین بحث ساختمان جنجالی ایفمارک و پرواز چارتر نیز از دیگر خواسته‌های کی‌روش در جلسات با تاج بوده که در این میان رئیس جدید که اولویت فدراسیون خود را برنامه‌های تیم ملی می‌داند، از کی‌روش خواسته تا روی پرواز چارتر حساب کند. ضمن اینکه درخصوص ساختمان ایفمارک نیز یک بار دیگر تاج تأکید کرده است که اولویت برنامه‌های این ساختمان با تیم ملی بوده و باید برنامه‌های تیم ملی در این مرکز در اولویت سایر برنامه‌ها باشد.

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
درگذشت غلامحسین مظلومی،خط آتش تاج و تیم ملی