ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خرید جدید پرسپولیس فعلا نمره قبولی نگرفت


خرید جدید پرسپولیس فعلا نمره قبولی نگرفتجام نیوز/ سنگربان ازبک که به تازگی محافظ دروازه تیم فوتبال پرسپولیس شده است، دیروز در اولین بازی خود برای این تیم 2 گل دریافت کرد.
یکی از مهم‌ترین نکات بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا در تورنمنت جام شهدا، به بازی گرفته شدن الکساندر لوبانف گلر جدید و ازبکستانی پرسپولیسی‌ها بود.
این دروازه‌بان برای اولین بار به میدان رفت اما نتوانست به اندازه کافی خوب و مؤثر باشد و دو گل هم دریافت کرد. البته نمی‌توان از سهم و تقصیر مدافعان پرسپولیس در دو گلی که علی زینالی به ثمر رساند، به سادگی گذشت ولی گلری که در یک 90 دقیقه 2 گل می‌خورد، بیلانش مثبت نیست.
از سوی دیگر، فشار زیادی روی دروازه او نبود زیرا پرسپولیسی‌ها بازی را در دست داشتند و کمتر شاهد حملات پردامنه سایپا بودیم اما در چنین دیداری، لوبانف دو گل دریافت کرد.
نمی‌خواهیم قضاوت زودهنگام داشته باشیم ولی فعلاً تا زمانی که لوبانف با دفع و مهار چند موقعیت حساس، مقابل حریفان پرسپولیس درخشش نداشته باشد، نمی‌توانیم به او نمره مثبت بدهیم.

جذاب‌ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
نمره قبولی