سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای راهبردی روابط خارجی: غرب تعهدات خود را عملی نکرده است


عضو شورای راهبردی روابط خارجی: غرب تعهدات خود را عملی نکرده استباشگاه خبرنگاران/ عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: مقام معظم رهبری در مقابل عهد شکنی آمریکا راه حل مهمی را مبنی بر اقتصادی مقاومتی مطرح کردند.
"مهدی مصطفوی" پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اینکه آمریکایی‌ها در توافق هسته‌ای به آنچه وعده داده‌اند عمل نکرده‌اند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از خصوصیات استکبار اطلاع داشته و به خوبی همگان را به این نکته توجه داده‌اند که مستکبرین به آنچه دارند قانع نیستند.

وی ادامه داد: آنها از هر طریق ممکن در تلاشند تا منافع خود را تأمین کنند و در رابطه با مذاکرات هم رهبری این هشدار را دادند که ممکن است آمریکا در مذاکرات خصوصیت ذاتی خود مبنی بر استفاده از تزویر و دوگانگی را بروز دهد.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مکررا این تذکر را می‌دادند به اینکه آمریکا قولی بدهد که ما به آن اطمینان داشته باشیم و در معنای ساده‌تر بحث برد- برد به مرحله عملیاتی برسد.

مصطفوی در پایان خاطرنشان کرد: ایران به تعهدات خود از جهت رعایت اخلاق و موضوعات دیگر پایبند بود اما متأسفانه شاهد این هستیم که غرب تعهدات خود را عملی نکرد به همین جهت مقام معظم رهبری راه حل مهمی را مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی مطرح کردند که از این طریق کشور بتواند روی پای خود بایستد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سخنان صادق زیباکلام در نشست شورای راهبردی روابط خارجی