فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لیام نیسن سه‌بُعدی روی صحنه تئاتر لندن می‌رود


به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نسخه موزیکال «نبرد دنیاها» اثر جف واین با کارگردانی باب تامسن و بازی لیام نیسن در تئاتر «وست اند» 17 فوریه به روی صحنه می‌رود.

نمایش اقتباسی نوشته دورین واین برگرفته از داستان علمی تخیلی اثر اچ جی ولز با موسیقی جف واین و اشعار گری آزبورن، پل ویگراس و جف واین به صورت موزیکال در تئاتر وست اند لندن به اجرا درمی‌آید.

آلبوم موسیقایی این موزیکال که ساخته جف واین بود در سال 1978 تولید شد و 15 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. در این نمایش اخیر که در لندن برگزار می‌شود همین موسیقی بصورت زنده روی صحنه و به رهبری جف واین به اجرا درخواهد آمد.

لیام نیسن در این نمایش بصورت تصویری و سه بُعدی در نقش یک روزنامه‌نگار ظاهر می‌شود.

داستان نمایش «نبرد دنیاها» حمله مریخی‌ها با مغز پیشرفته و ماشین‌آلات و جنگ‌افزارهای بسیار پیشرفته به کره زمین را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لیام نیسن در تیزر تبلیغاتی کلش آف کلنز