ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دلیل قدرتمند ظاهر نشدن تیم ملی فوتسال مقابل چین از زبان ناظم‌الشریعه


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال در تورنمنت چین و دیدار روز گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل تیم میزبان گفت: چین میزبان این مسابقات بود و از حضور تماشاگرانش سود برد. با وجود اینکه شرایط سخت بود آنها نتوانستند پیروز مسابقه شوند. دلیل اینکه با همه توان مقابل آنها ظاهر نشدیم، این بود که نمی‌خواستیم برای بازی‌های قهرمانی فوتسال آسیا ترکیب و تاکتیک خودمان را مشخص کنیم.

وی افزود: نتیجه مورد نظر ما کسب قهرمانی در این مسابقات بود تا با روحیه بالا به ازبکستان برویم. ضمن اینکه بیشتر از این نمی‌خواستیم به بازیکنان فشار بیاوریم، چراکه بازیکنان باید در هفته‌های پایانی لیگ به طور کامل در اختیار باشگاه‌های‌شان باشند. با توجه به اینکه به هدف خود رسیده بودیم، تنها دقایق پایانی بازی را به حفظ میدان و نتیجه اختصاص دادیم چون قهرمانی ما مسجل شده بود و نمی‌خواستیم بازیکنان دچار مصدومیت شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره پیروزی 5 بر یک شاگردانش مقابل مکزیک عنوان کرد: مکزیک تیم قدرتمندی بود ولی ما توانستیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم و به طور کلی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

ناظم الشریعه با اشاره به پیروزی 15 بر دو مقابل میانمار در دیدار نخست خاطرنشان کرد: تیم میانمار را با اختلاف بسیار زیادی شکست دادیم. خیلی‌ها گفتند میانمار، تیم ضعیفی است اما دیدید که چین با نتیجه 4 بر 3 و فاصله‌ای نزدیک موفق شد حریف خود را شکست دهد.

وی درباره نزدیک بودن مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا گفت: همه تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. نمی‌خواهم حریفان خود در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر 3 تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم‌های خوبی بودند و در مجموع این مسابقات برای ما مفید بود چراکه امکانات و شرایط خوبی وجود داشت. در واقع به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا نگاه کردیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم.

انتهای پیام/7


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال