ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام آمادگی نیک‌کار برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال


به گزارش خبرگزای تسنیم، احمدرضا نیک‌کار نایب رئیس و دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با حضور در انتخابات فدراسیون، قصد دارد بعد از 13 سال به عرصه مدیریتی در فوتبال بازگردد.

وی که دارای مدرک فوق دکترای رشته مدیریت و برنامه‌ریزی از دانشگاه «هاروارد» آمریکا و  فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تگزاس است، جانشینی وزیر پیشین راه در قطار سریع السیر اصفهان ـ تهران و قائم‌مقامی وزیر پیشین وزیر صنایع در آموزش و تحقیقات را در کارنامه مدیریتی‌اش دارد.

نیک‌کار در حالی کاندیداتوری خود را اعلام کرده که هنوز تاریخ دقیق انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص نشده است. در حالی که قرار بود انتخابات این فدراسیون اسفند ماه سال جاری برگزار شود، در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال اعضا به برگزاری انتخابات در فروردین یا اردیبهشت سال 95 رأی مثبت دادند.

از برخی افراد همچون علی کفاشیان، علی فتح‌الله‌زاده و محمد دادکان به عنوان افرادی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون را دارند نام برده می‌شود. در این میان فتح‌الله‌زاده اعلام آمادگی کرده اما درباره سایر افراد نامبرده و البته کسانی که نامشان در حد گمانه‌رنی مطرح می‌شود، هنوز چیزی  قطعی نشده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رضازاده از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف داد