داعش سایر کشورهای اروپایی را هم تهدید کرد


برخی از طرفداران گروه تروریستی تکفیری داعش در پیامهایی خطاب به کشورهای اروپایی اعلام کرده اند که مادرید، رم و پاریس را تصرف خواهند کرد.

گروه تروریستی تکفیری داعش که دست پرورده آمریکا، غرب و متحدان آنها بوده و با حمایت آنان از افراطی گری جنایات بسیاری را در خاورمیانه انجام داده است، شب گذشته با حملات تروریستی خود در پاریس، اروپا را در شوک و هراس عمیقی فرو برد و همزمان برخی اعضای آن نیز در شبکه های اجتماعی، دیگر کشورهای اروپایی را تهدید کردند.

به گزارش ایرنا و بر اساس اخبار تائید نشده، برخی از منابع نزدیک به گروه تروریستی تکفیری داعش در حساب های توئیتری خود با انتشار تصاویری از جنایات قرن بیستم فرانسه در مراکش و الجزایر، کشورهای اروپایی را به حملات بیشتری تهدید کردند.

برخی از طرفداران گروه تروریستی تکفیری داعش در پیامهایی خطاب به کشورهای اروپایی اعلام کرده اند که مادرید، رم و پاریس را تصرف خواهند کرد.

حملات تروریستی دیشب، پاریس را در شوک مرگبارترین حمله تروریستی در اروپا از سال 2004(حملات تروریستی در مادرید) تا کنون فرو برد. 6 عملیات تروریستی تیراندازی و دو عملیات انتحاری انفجاری در هفت منطقه پاریس شب گذشته تاکنون 153 قربانی و 200 مجروح به جای گذاشته است.

حملات تروریستی جمعه شب پاریس که در آن برای نخستین بار در خاک فرانسه حمله انتحاری صورت گرفت، علاوه بر برانگیختن احساسات مردم در فرانسه، مقامات سایر کشورهای جهان را نیز به واکنش واداشت.

گروه تروریستی تکفیری داعش، مسوولیت حملات تروریستی دیشب پاریس را برعهده گرفته است.


ویدیو مرتبط :
داعش ایران روسیه و آمریکا و کشورهای اتلاف را تهدید کرد