ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه میزبان وسایل ایاب و ذهاب داور را فراهم می‌کند/ از حمله به داوران خبر نداشتم


کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه رضا کرمانشاهی داور بازی استقلال اهواز و فولاد اعلام کرده که به خودرو آنها در حال رفتن به اهواز حمله شده است،‌ گفت: این مسئله را نشنیدم. فکر نکنم این مسئله صحت داشته باشد باید این موضوع را پیگیری کنیم تا از چند و چون این اتفاق با خبر شویم.

وی در مورد اینکه آیا مسئولیت اسکان و ایاب و ذهاب داوران با هیأت فوتبال است، اظهار داشت:  این مسئله ارتباطی به هیأت فوتبال ندارد. باشگاه میزبان مسئولیت این کار را برعهده دارد و باید این مسئله را بررسی کرد تا مشخص شود اتفاقی افتاده است.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه داور بازی گفته او را از راهی فرعی که پلیس اسکورت نمی‌کرد به سمت فرودگاه بردند و این اتفاق برایشان رخ داده است، خاطرنشان کرد: اگر از راهی فرعی به سمت فرودگاه رفته باشند تا به ترافیک نخورند کار اشتباهی نکردند اما اینکه فکر کنیم این اتفاق از پیش تعیین شده باشد تفکری غلط است به هر حال باید ابتدا صحت و سقم این مسئله را بپرسم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/BZ4DK3


ویدیو مرتبط :
اظهارات کمک داور جنجالی درباره کمبودهای داوران