سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره‌برداری از مرکز فناوری دانشگاه صنعتی سهند تبریز


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول آذری‌خسروشاهی بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان‌شرقی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور توسعه فعالیت‌های دانش بنیان و حمایت از شرکت‌های فناورانه را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: در حال حاضر 8 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی سهند وجود دارند و در تلاش هستیم تا 6 شرکت نیز به این تعداد افزوده شود.

خسروشاهی گفت: مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی سهند نیز راه افتاده و جلسات متعددی برگزار می‌شود تا حمایت از نخبگان جوان صورت گیرد.

وی حمایت از طرح‌های نو در شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان چندان با امور بازاریابی آشنا نیستند و حمایت‌های لازم در این میان ضروری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در دهه فجر مرکز فناوری دانشگاه صنعتی سهند تبریز به افتتاح برسد و تا آخر آذر 70 درصد این مرکز به اتمام می‌رسد.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند یادآور شد: برآورد ریز هزینه‌ها و محاسبات فنی زمان‌بر بودند اما کارهای فنی به سرعت آغاز شده و تلاش می‌شود تا دهه فجر به اتمام برسد.

انتهای پیام/60002/ع10


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه صنعتی سهند