ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسئولان حراست دانشگاه‌آزاد با زبان تهدید صحبت کردند/ خودشان نیاز به کنترل دارند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  محمد کسایی‌پور پس از شکست 76 بر 71 شهرداری اراک مقابل د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د اظهار داشت: از عملکرد تیمم راضی هستم و بازیکنانم به بهترین شکل زحمت خود را کشیدند و نهایت تلاش‌شان را انجام دادند. بازی سخت و بسیار حساسی بود، اما اتفاقاتی در جریان بازی افتاد که امیدوارم واقعا به آنها رسیدگی شود. خواهش می‌کنم که قضاوت‌ها یک دست باشد و سوت‌ها طوری باشد که قضاوت یکسان انجام گیرد. به‌ هر‌ حال اولین بازی ما بود و هنوز راه درازی در پیش داریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: قطعا بازی سختی در خانه خواهیم داشتم. د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د به کلی تغییر کرده است. آنها در مرحله مقدماتی با یک تیم بازی کرده‌اند و اکنون یک تیم دیگر هستند. دو تیم متفاوت در لیگ حضور داشت و اکنون بازیکنان بزرگی در تیمش دارد. با این حال ما هم نشان دادیم تلاش می‌کنیم و با بضاعتی که داریم به دنبال بهترین نتیجه‌ هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک با اشاره به درگیری‌های آخر بازی  عنوان کرد: امیدوارم مسئولان د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د هم به فکر باشند تا مدیریت مناسبی در سالن به وجود بیاید. خود مسئولان حراست سالن د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د به کنترل نیاز دارند. اگر قرار باشد با زبان تهدید با مربی و بازیکنان صحبت شود، درست نیست و امیدوارم که مسئولان د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د به این امر توجه داشته باشند.

وی گفت: ما شنیده بودیم که در بازی با پتروشیمی هم همین اتفاقات رخ داده بود که امروز شاهد آن بودیم. من به عنوان سرمربی که آی دی کارت دارم می‌توانم بعد از بازی در سالن بمانم و با مسئولان صحبت کنم. این که بخواهند با زبان تهدید من را خارج کنند، قانونی نیست و در هیچ جای دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

کسایی پور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا راهکاری برای جلوگیری از حاشیه سازی بازیکن خارجی‌اش دارد، خاطر‌ نشان کرد: راهکار من این است که این قدر زود و عجولانه قضاوت نکنید. شاید کاری که می‌گویید بازیکن من انجام داده عکس العملی علیه برخی از اتفاقات بوده است. شاید شیطنت‌هایی از ابتدای بازی وجود داشته و شما ندیده‌اید، پس نباید بدون در نظر گرفتن کل روند مسابقه نظر بدهید. بهتر است این بازی به صورت کامل بررسی شود و سپس درباره بازیکنان چنین نظری بدهیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م/م

http://fna.ir/C98ASR


ویدیو مرتبط :
وضع زندگی مردم از زبان خودشان(قابل توجه مسئولان حکومت)