سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون امنیت ملی: طرفین ایرانی و غربی درحال اجرای مناسب تعهدات خود بر اساس برجام هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی: طرفین ایرانی و غربی درحال اجرای مناسب تعهدات خود بر اساس برجام هستند

خانه ملت/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دوران پسا برجام جمهوری اسلامی ایران و طرف مقابل در حال انجام به تعهداتشان هستند و شاهد بدقولی و بدعهدی از طرف مقابل نبوده ایم گفت: اقداماتی که این روزها در مورد سانتریفیوژها در کشورمان در حال انجام است در چارچوب عمل به تعهداتمان است .

عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به اینکه در دوران پسا برجام ایران و 1+5 باید به تعهداتشان عمل کنند گفت: جمهوری اسلامی ایران با درنظر گرفتن چارچوب هایی که رهبری تعیین کرده اند در چارچوب تعهداتش عمل می کند و تا زمانیکه طرف مقابل نیز خود را متعهد به اجرای تعهداتش بداند ما نیز مسیر خود را طی خواهیم کرد.

نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا کنون نیز طرفین در حال انجام به تعهداتشان هستند و شاهد بدقولی و بدعهدی از طرف مقابل نبوده ایم.

وی در عین حال با اشاره به اینکه طرف مقابل در برخی موارد در گذشته بدقولی هایی داشته است افزود: بعید به نظر می رسد که در این دوره نیز شاهد اینگونه رفتار از سوی آنها باشیم.اما در عین حال همزمان با اینکه به تعهداتمان عمل می کنیم عملکرد طرف مقابل را نیز رصد می کنیم و در صورتی که هر گونه بدعهدی و حرکت خارج از چارچوب تعیین شده ببینیم علی القاعده ما نیز به گونه ای حرکت خواهیم کرد که کمترین آسیب متوجه کشور و منافع ملی ما شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی که این روزها در مورد سانتریفیوژها در کشورمان در حال انجام است در چارچوب عمل به تعهداتمان است و جمهوری اسلامی ایران خارج از تعهداتش در چارچوب برجام اقدامی انجام نمی دهد.جمهوری اسلامی ایران همیشه به تعهداتش عمل کرده و ادامه خواهد داد و اگر بدعهدی نیز صورت گرفته از سوی طرف مقابل انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
برجام,تعهدات طرفین و مشکلات احتمالی(برنامه صفحه 2)