سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



برگزاری همایش دختران 20 ساله


فارس/ برگزاری کنگره شهید «طیبه واعظی» و همایش 20 ساله‌ها (دختران 20 ساله) در اصفهان نیز یکی دیگر از برنامه‌ها است که در روز سوم آذر و با هدف معرفی شهید طیبه واعظی و الگودهی به دختران جوان و تبیین سیره شهدا در میان نسل جوان با حضور دختران نخبه، ورزشکار و دختران موفق جامعه برگزار می‌شود.
رئیس بسیج جامعه زنان از برگزاری همایش 20 ساله‌ها همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: این همایش در اصفهان با حضور دختران 20 ساله و با هدف معرفی شهید طیبه واعظی و الگودهی به دختران جوان برگزار می‌شود.

مینو اصلانی گفت: با توجه به اینکه هفته بسیج از امروز آغاز می‌شود بسیج جامعه زنان کشور نیز برنامه‌های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به تولید و پخش مستند تلویزیونی بانوی آب از شبکه دو سیما با معرفی بسیج جامعه زنان کشور از حضور نخبگان بسیجی و اقشار مختلف خواهران بسیج اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در حوزه‌های مقاومت سراسر کشور در ایام این هفته برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: برگزاری کنگره شهید «طیبه واعظی» و همایش 20 ساله‌ها (دختران 20 ساله) در اصفهان نیز یکی دیگر از برنامه‌ها است که در روز سوم آذر و با هدف معرفی شهید طیبه واعظی و الگودهی به دختران جوان و تبیین سیره شهدا در میان نسل جوان با حضور دختران نخبه، ورزشکار و دختران موفق جامعه برگزار می‌شود.

اصلانی افزود: برگزاری وی‍‍ژه برنامه حلقه‌های صالحین بسیج چهارشنبه چهارم آذر در سراسر کشور برگزار می‌شود همچنین در این هفته بسیج جامعه زنان کشور در راستای محیط زیست با اقدام به راه اندازی یک هزار و 300 سازمان مردم نهاد حافظ محیط زیست تحت عنوان «بانوی آب» فعالیت محیط زیستی خود را آغاز می‌کند.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر پدر 20 ساله با حضور پسر 30 ساله