ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام کرار برای هواداران استقلال و تراکتورسازی!


پیام کرار برای هواداران استقلال و تراکتورسازی!

جام نیوز/ بازیکن عراقی و سابق استقلال اعلام کرد: «باعث افتخار من بود که شاگرد آقای قلعه نویی، کمالوند و مظلومی بودم چرا که از بهترین مربیان آسیا به شمار می روند.»
جاسم کرار در صفحه اجتماعی خود پیغامی خطاب به هواداران تیم های محبوش منتشر کرد: «از تمام هواداران تیم های محبوبم استقلال و تراکتورسازی کمال تشکر دارم. بهترین روزها را در کنار شما داشتم و همیشه در قلب من هستید.»
وی از سرمربیان ایرانی که با او کار کردند هم تشکر کرد: «باعث افتخار من بود که شاگرد آقای قلعه نویی، آقای کمالوند و آقای مظلومی بودم چرا که از بهترین مربیان آسیا بشمار می روند و باعث پیشرفت من بودند.»
کرار در پایان یک تشکر ویژه هم از مدیرعامل استقلال دارد: «همچنین کمال تشکر فراوان از آقای افشارزاده دارم که در حق من پدری کردند و محبت ایشون رو فراموش نخواهم کرد. آرزوی موفقیت برای تیم های محبوبم دارم.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پیام تونی اولیویرا به هواداران تراکتورسازی