ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومي: از خانواده ضياء عذر مي‌خواهم/ کي‌روش درباره رحمتي لجبازي مي‌کند


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 11:04

مظلومي: از خانواده ضياء عذر مي‌خواهم/ کي‌روش درباره رحمتي لجبازي مي‌کند

کاپ/ سرمربي تيم استقلال گفت: ما چند بازي فشرده انجام مي دهيم اما ناگهان ليگ تعطيل مي شود.
پرويز مظلومي درباره بازي با فولاد اظهار داشت: بازي خوبي مقابل فولاد انجام داديم. در دقيقه 3 گل زديم واين نشان مي دهد خوب بوديم. خداراشکر برديم و از بازيکنان و هواداران تشکر مي کنم که جانانه کار خودشان را انجام دادند. درباره دربي هم حرف ها زياد است، خوشحالم که بازي خوبي انجام شد. از نظر فرهنگي هم تماشاچي دو تيم مسائل اخلاقي را خوب رعايت کردند. از بعد فني نيز هر کاري از دستمان بربيايد انجام داديم. متاسفانه ثانيه هاي آخراتفاقي که نبايد افتاد و گل خورديم. من فکر مي کنم از دربي 81 مردم راضي بودند.
وي ادامه داد: شرايط بازي به گونه اي بود که ما آنطور تعويض کرديم. پرسپوليس بازي بلند و مستقيم انجام داد و هافبک هاي ما را از بازي خارج کرد. مجبور بوديم مدافع بياوريم و بازي را کنترل کنيم. اتفاقا موفق بوديم. حتي کريمي جوان را به زمين آورديم تا از ضدحمله ها از استفاده کنيم. اگر او بهتر از موقعيت ها استفاده مي کرد، گل هاي بعدي را مي زديم. در صحنه هاي آخر هم بنگر آزاد بود و پاس داد و گل را زدند. عقيده ام اين است که تيمم تهاجمي بازي کند. براي يک مربي تاکتيک ها در هر بازي تفاوت دارد.
سرمربي استقلال درباره وقفه به وجودآمده در ليگ برتر عنوان کرد: روي همه تيم ها اثر مي گذارد. ما چند بازي فشرده انجام مي دهيم اما ناگهان ليگ تعطيل مي شود. بازيکن فرسوده مي شود و مصدوميت پيش مي آيد. در هر حال تيم ملي است و اولويت دارد. با اين حال کارمان سخت است. در همين تعطيلي 3 بازيکنمان در تيم اميد و 2 بازيکنمان در تيم ملي هستند. 5 بازيکن خود را هم نداريم. اين بازيکنان را دو روز مانده به بازي به ما مي دهند. کارمان دشوار است و مردم انتظار دارند. ديگر براي بازي گوام و ترکمنستان که نبايد اينقدر ليگ را تعطيل کنند.
مظلومي با اشاره به بازي هاي خوب مهدي رحمتي در استقلال و شانس او براي رسيدن به تيم ملي بيان داشت: نه تنها من، بلکه همه کارشناسان مي گويند رحمتي در حال حاضر بهترين دروازه بان ايران است و جايش در تيم ملي خالي است. او تجربه خوبي دارد اما فکر مي کنم در اين باره لجبازي شده و نمي دانم چرا کي روش يکسري ها را دعوت نمي کند. اميدوارم نظر کي روش برگردد. به هرحال بازيکن يکجا اشتباه مي کند اما بايد فرصت را مهيا کنيم تا روزهاي خوبي را سپري کند.
وي درباره ماجراي علي ضياء افزود: از خانواده او عذرخواهي مي کنم اگر بي احترامي شده است. خواهشم اين است که آنهايي که به مظلومي و استقلال احترام مي گذارند، اين مساله تمام کنند. مسئولان صداوسيما هم به جواني او رحم کنند و اين مساله را تمام کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
عذر می خواهم