مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



نوجوانان شیعی در مسابقات سراسری قرآن عربستان خوش دزخشیدند


به گزارش شیعه آنلاین ، چهار نوجوان شیعی که از قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی «تراتیل فجر» شهر شیعه‌نشین «صفوی» عربستان هستند، توانستند در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حرم شریف نبوی رتبه‌های ارزنده‌ای را کسب کنند.

«سید عبدالله رامی هاشم الساده» از قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی «تراتیل الفجر» و «عبدالله احمد آل مبارک» از دیگر قرآن‌آموزان این مؤسسه توانستند در رشته‌ حفظ 5 جزء قرآن کریم به ترتیب رتبه‌‌های چهارم و ششم را کسب کنند. 

همچنین در رشته حفظ 20 جزء «سید محمد هاشم الشرفا» رتبه هفتم را کسب کرد و «طاهر فتحی آل عبدالله» نیز در رشته حفظ 10 جزء‌ حائز رتبه سیزدهم شد.

گفتنی است، موسسه قرآنی «تراتیل الفجر» وابسته به مرکز فرهنگی «علم الهدی» در شهر شیعه‌نشین «صفوی» در استان قطیف عربستان است و نمایندگان این مؤسسه برای دومین بار در مسابقات حفظ قرآن و حدیث حرم شریف نبوی در مدینه منوره که به صورت سراسری برگزار می‌شود، شرکت کردند.


ویدیو مرتبط :
تیزر مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه