فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مردم سقز در استقبال از نمایشگاه کتاب، گُل کاشتند


به گزارش ایرنا،تار نمای'شار نیوز'که اخبار و مطالب شهرستان سقز را پوشش می دهد 'برنامه یار مهربان و عصر پنجشنبه ای با کتاب' را در فضای مجازی به اطلاع عمومی رساند و افراد زیادی از قشرهای مختلف از این برنامه استقبال کردند.
نویسندگان، کارمندان، پزشکان، روزنامه نگاران ، مسئولان اداره ها و بانوان از جمله افرادی بودند که به این فراخوان جواب مثبت دادند و از نمایشگاه کتاب بازدید و خرید کردند.
من که خود در نمایشگاه حضور یافتم کتاب های 'به من دروغ نگو:گزارش هایی تاریخ ساز از روزنامه نگاران کاوشگر' و 'برای قرن بیست ویکم :گفتگوی دو فرزانه ؛آرنلد توینبی و دایساکوایکدا' را خریدم وکتابی را به یکی از دوستان هدیده دادم.
در جوار این نمایشگاه روزنامه نگاران نیز سوژه برای خود یافته بودند واز فعالان فرهنگی می پرسیدند به تازه گی چه کتابهایی خوانده اید؟فضای مجازی چقدر در خواندن کتاب تاثیر منفی داشته است؟در روز چقدر مطالعه می کنید وراهکارتان برای توسعه افزایش خواندن کتاب چیست؟
و من خود از افرادی بودم که روزنامه نگاران به سراغم آمدند و جواب دادم که کتاب های'چیشتی مجیور'، 'جامعه شناسی نخبه کشی و 'بیشعوری ' کتاب هایی هستند تاثیر گذار و ادامه دادم باید برای ترویج کتاب خوانی و مطالعه کتابهای با قطع جیبی تولید ودر اختیار عموم به صورت رایگان قرار داد در جاهایی مثلا پیاده رو خیابانها.
این اقدام نشان داد که مردم همواره علاقه مند به خرید و خواندن کتاب هستند ولی باید با دقت به سراغ آنها رفت و با ابتکار عمل.
یاد ابتکاری دیگر افتادم که شما شروع کنید وسراغ آن بروید؛به مردم بگویید 24 ساعت از فضای مجازی که از طریق گوشی هایی تلفن همراه از آن استفاده می کنند بیرون آیند و دسته جمعی کتاب بخوانند، ببینید چقدر جواب می دهد، بسم ا...ک/4
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقبال از نشریات ورزشی در نمایشگاه کتاب