فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح نمایشگاه هنر عاشورایی در نجف


به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه منتخب آثار سوگواره هنر عاشورایی عصر روز پنج‌شنبه 5 آذر 1394 با حضورعبدالرحیم ساداتی‌فر (سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر نجف اشرف)، محمد زرویی نصرآباد (معاونت اجرایی مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری) و مسئولان فرهنگی شهر نجف در بیت الثقافی شهر نجف افتتاح شد.

به گفته محمد زوریی، این نمایشگاه که در رابطه با ترویج فرهنگ و ادبیات عاشورایی است با هدف ابراز ارادت به درگاه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خدمت به سیل عاشقان این حضرت که در ایام اربعین حسینی (ع) رهسپار این دیار شده‌اند در دو شهر کربلا و نجف برگزار می‌شود تا میزان عشق و علاقه قلبی هنرمندان و خادمان این حضرت در حوزه هنری را به گوش جهانیان و عاشقانش برساند.

هم‌زمان با این افتتاح، هیئت ایرانی در مسجد امام علی (ع) شهر نجف دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر حکیم فرزند شهید محراب، شهید محمد باقر حکیم داشتند. در این دیدار اطلاعاتی درباره این نمایشگاه و برنامه‌های فرهنگی حوزه هنری در عراق به حجت الاسلام حکیم ارائه دادند.

نمایشگاه آثار منتخب سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری تا 7 آذرماه در بیت الثقافی شهر نجف اشرف پذیرای سیل مشتقان و هنردوستان هنر عاشورایی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افتتاح اولین نمایشگاه هنر سوخت چرم در مازندران