سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بشار جعفری: مذاکراتمان با دی‌میستورا مفید و سازنده بود


بشار جعفری: مذاکراتمان با دی‌میستورا مفید و سازنده بودتسنیم/ رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات سوری-سوری در ژنو مذاکرات این هیئت با فرستاده ویژه سازمان ملل را مفید و سازنده خواند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات سوری-سوری امروز جمعه با استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور در مقر سازمان ملل متحد در ژنو دیدار کردند.
بشار جعفری رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در این مذاکرات در نشستی خبری گفت که مذاکرات با دی میستورا سازنده و مفید بود.

وی افزود: ما در این دیدار درباره برگه خود که حاوی اصول اساسی حل سیاسی بحران سوریه است با دی میستورا بحث و تبادل نظر کردیم. این برگه همان برگه ای بود که ما در آخرین روز دور قبلی مذاکرات ژنو تقدیم دی میستورا کرده بودیم.
جعفری گفت: ما اصلاحاتی را که بر برگه خود اعمال کردیم به اطلاع دی میستورا رساندیم و از وی خواستیم که آن را بررسی کند.

رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات سوری سوری در ژنو افزود: ما با دی میستورا توافق کردیم که در نشست بعدی که روز دوشنبه ساعت 11 صبح برگزار می شود، بار دیگر این اصلاحات را بررسی کنیم.
جعفری اظهار داشت که دی میستورا و تیمش از فرصت تعطیلات پایان هفته استفاده خواهند کرد تا برگه ما را به صورت عمیق مورد بررسی قرار دهند.
هیئت نمایندگان دولت سوریه، امروز جمعه برای مشارکت در دور جدید مذاکرات برای رسیدن به راه حل بحران این کشور وارد ژنو شدند.
پیش از این عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه هرگونه مذاکره مستقیم بین دولت این کشور و معارضان ریاض را در مرحله کنونی بعید دانست و گفت که معارضان ریاض برخاسته از اراده مردم سوریه نیستند و این معارضان چیزی جز بوقهای عربستان، ترکیه، و قطر نیستند و هدف اصلی آنها تخریب دولت سوریه است.
زعبی تاکید کرد که هیئت نمایندگان دولت سوریه حامل پاسخ دمشق به سند 12 بندی دی میستورا است.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بشار جعفری: رئیس جمهور بشار اسد !