سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برادر شیخ نمر: با احترام به عواطف همگان، حمله به سفارت در هرکشوری محکوم است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد النمر» برادر شیخ نمر باقر النمر روحانی مبارز شیعه عربستانی که روز شنبه به وسیله دولت عربستان اعدام شد، ضمن تقدیر از ابراز همدردی همگان با این حادثه، هرگونه حمله به سفارتخانه‌ها در هر کشوری را محکوم دانست.

محمد النمر نوشت: به عواطف همگان در قبال شهادت شیخ نمر احترام می‌گذاریم ولی حمله به سفارت‌خانه‌های عربستان در هر کشوری از جمله ایران مردود و محکوم است.

او همچنین تأکید کرد: با وجود اینکه اعدام شیخ نمر از طائفه‌گرایی سرچشمه گرفته است اما خالی از اهداف سیاسی نیست. قرار دادن نام شیخ در میان 47 نفر که تعدادی از آنها تروریست هستند باعث نادیده گرفتن این مسائل نخواهد شد.

عربستان شب گذشته با تحت‌الشعاع قرار دادن اعدام این شیخ مبارز، اتفاقاتی را که برای سفارت سعودی در تهران افتاد، عاملی برای قطع روابط ریاض با تهران اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

http://fna.ir/1T99J3


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله شیخ نمر باقر آل نمر