ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بالوتلی و کفش کارتونی جدیدش


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 10:37

بالوتلی و کفش کارتونی جدیدش

تسنیم/ مهاجم تیم فوتبال میلان از کفش‌های جدید کارتونی خود رونمایی کرد. ماریو بالوتلی با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از کفش‌های رنگارنگ جدید خود با طرح کارتونی رونمایی کرد.
روی کفش‌های مهاجم پیشین لیورپول که تولید کمپانی «پوما» است، نام «فرانکو» پدرخوانده او ‌هم دیده می‌شود. او همچنین گفت که بی‌صبرانه منتظر بازی با کفش‌های جدید و گلزنی با آنها است.
سوپرماریوی 25 ساله که فصل گذشته در اولین حضورش در لیورپول عملکرد ضعیفی داشت و در 28 بازی از رقابت‌های مختلف تنها چهار گل به ثمر رساند، در ابتدای فصل جاری به طور قرضی به میلان، تیم پیشین خود بازگشت. وی در این فصل در 3 بازی از رقابت‌های سری A ایتالیا یک گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین نیمار با کفش های جدیدش