سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزمون عملی تربیت بدنی کارشناسی غرب کشور


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف خزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون عملی ورودی داوطلبان تربیت‌بدنی کارشناسی غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.

خزایی با بیان اینکه تلاش می‌شود افراد ورزشکار به این رشته هدایت شوند، متذکر شد: این آزمون هفت دوره دیگر برگزار شده و دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه رازی از دانشگاه‌های خوب است.

نماینده تام‌الختیار آزمون عملی ورودی داوطلبان تربیت‌بدنی کارشناسی غرب کشور افراد شرکت‌کننده در این آزمون را پذیرفته‌شدگان در کنکور عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه این آزمون ویژه غرب کشور است، تصریح کرد: تعداد 208 مرد و 242 زن ثبت‌نام کرده‌اند و آزمون امروز در بخش زنان و فردا در بخش آقایان انجام می‌گیرد.

وی از اجرای این آزمون با نیروی داوطلبی کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه رازی خبر داد و گفت: داوطلبان در این بخش از لحاظ فیزیک جسمی وضعیت قد، قلب و عروق، بینایی، وزن و...  معاینه شده و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2700/ل10/


ویدیو مرتبط :
مشاوره آزمون کارشناسی ارشد مشاور آزمون دکتری