سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوتین: تا زمانی که ارتش سوریه نیاز داشته باشد به عملیات ادامه می‌دهیم


پوتین: تا زمانی که ارتش سوریه نیاز داشته باشد به عملیات ادامه می‌دهیم

فارس/ رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید این کشور تا زمانی که ارتش سوریه به حمایت هوایی نیاز داشته باشد، به عملیات هوایی در این کشور ادامه می‌دهد و پیش‌بینی‌های لازم را هم برای تأمین هزینه‌های عملیات انجام داده است.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه گفت این کشور تا زمانی که ارتش سوریه به حمایت هوایی نیاز داشته باشد، به عملیات در سوریه ادامه خواهد داد.

وی در مصاحبه مشترک با خبرگزاری اینترفکس روسیه و آناتولی ترکیه، گفت مسکو تمام امکانات مالی و نظامی لازم برای مقابله با تروریسم را در اختیار دارد و از این امکانات در عملیات در سوریه استفاده می‌کند.

پوتین گفت که تمام تبعات احتمالی عملیات روسیه علیه داعش بارها محاسبه شده و هزینه‌های لازم برای آن پیش‌بینی شده است.

رئیس‌جمهور روسیه به همکاری احتمالی با آمریکا هم اشاره کرد و گفت با وجود آنکه عملیات آمریکا در سوریه خلاف قوانین بین‌المللی است، اما مسکو آمادگی دارد در نبرد با داعش با واشنگتن تبادل اطلاعات داشته باشد.

وی گفت: «روسیه انتظار داشت هماهنگی نزدیکی با ائتلاف تحت رهبری آمریکا صورت گیرد، اما ایالات متحده و غرب واکنش بسیار محافظه‌کارانه‌ای نشان دادند.»

پوتین با بیان اینکه جنگنده‌های این کشور چندین هدف را که اطلاعات آن‌ها را از گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» دریافت کرده بودند، هدف قرار داده‌اند، گفت: «ما میانه‌روها را هدف قرار نمی‌دهیم.»

در حال تکمیل...

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ادامه عملیات ارتش سوریه در الزبدانی